~28~

542 30 1
                                    

-Tetszik? - kérdezte Beni.

-Igen. Az egyetlen kép ami anyukámról van akkor egy hasonló ruhát viselt, de még nem láttam ennyire egyezőt vele - válaszoltam őszintén.

-Nézzünk szét, hogy milyen ruhák vannak, és utána összegyűjtjük és majd próbálgatsz - mondta Beni.

Sok ruhát választottam, majd mindegyikkel bevonultam a próbafülkébe. Mindegyiket felpróbáltam, de egyik sem tetszett magamon, kivéve a legelső ruha. Az tökéletes volt. Beni megkért, hogy amelyik tetszik nekem azt mutassam meg neki. Amikor kimentem benne nyitva maradt a szája, akaratomon kívül de elpirultam a reakciójától. Visszamentem visszaöltözni abba amiben jöttem. Miután, mindent visszaadtunk és csak egy ruha maradt nálam elindultunk a pénztár irányába. Beni addig erősködött amíg ki nem fizette a ruhámat.

-Ebédet te fizetted, ezt meg én. Nem nyitok vitát - mondta.

Elindultunk kifelé, amikor az osztályból néhány lány megjelent előttünk.

-Szegény Beni, már nem bírt a lúzerrel mutatkozni ezért lecserélte egy kurvára. Választhattál volna minket is, mi normálisabbak vagyunk mint ő - nyávogta egyikőjük.

Beni nem válaszolt nekik, hanem helyette a derekamnál megfogott és elhúzott tőlük.

-Félted a kurvádat, hogy a többi kurva kikezdi? - kérdeztem tőle ugyanolyan nyávogós hangon, mint az előző csaj.

-Ne kezdd te is, mert visszaviszlek hozzájuk. - mondta majd behúzott a következő boltba - Válassz egy cipőt a ruhához, meg nézd meg milyen vezetőhöz illő darabok vannak.

Nagyon sokáig válogattam a ruhák és a cipők között is, de jó pár ruhával és cipővel később jöttünk ki a boltból. Beni elvette tőlem a nehezebb táskákat, majd bementünk egy férfi boltba. Beni elkezdett néhány pólót és nadrágot összeszedni, majd elment próbálni. A próbafülke előtt leültem és vártam rá, amikor is egy férfi leült mellém.

-Szia cica - köszönt a férfi - az egyik fülke szabad, ha gondolod segíthetnél nadrágot próbálni.

-Az egyik fülke szabad, a másikban egy bérgyilkos van akinek a barátnőjével beszélgetsz. Ha szeretnél még élni akkor bemész oda és nem is jössz ki.

-Hmm, felvágós vagy cicus - mondta, majd elkezdte fogdosni a lábam.

Beni kilépett a fülkéből és mikor észrevette azonnal odalépett és magához húzott.

-Igazat mondott, ha még egyszer meglátlak nem csak, hogy tököd nem lesz de még életed se. Takarodsz innen - mondta mérgesen, majd az idegen férfi ahogy csak tudott szaladt ki a boltból - Jól vagy? Nem bántott ugye? - kérdezte tőlem megenyhülve.

-Nem bántott, időben kijöttél - mondtam.

-A függöny nyitva volt annyira, hogy lássalak végig néztem és hallgattam amit mondtál. Nem akartam közbeavatkozni, de amikor megláttam, hogy rád tette a kezét, elborult az agyam. 

Maffiából MaffiábaWhere stories live. Discover now