~7~

785 36 1
                                    

/Betty szemszöge/

Reggel az ébresztő idegesítő hangjára keltem, de igazán tudtam volna még aludni. Amikor felültem az ágyba és körbe néztem akkor jutottak eszembe a tegnap esti történések. Akaratlanul is elmosolyodtam a látványtól, hogy ma reggel nem egyedül vagyok a szobában. Beni még aludt amikor felkeltem, ezért halkan osontam be a fürdőszobába ahol lezuhanyoztam, hogy felfrissüljek a tegnapi sírásból. Mikor végeztem a zuhannyal belenéztem a tükörbe, ahol megláttam a maffia jelét.

 Mikor végeztem a zuhannyal belenéztem a tükörbe, ahol megláttam a maffia jelét

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

12 évesen kaptam meg, akkor lettem rendes tagja a maffiának. Szeretem, mert ha nem egy jelként nézek rá sok minden jut eszembe róla. De mivel maffia tag vagyok, nem tudok nem máshogy gondolni rá.

A gondolat menet közben felöltöztem ésmegcsináltam a hajam. Amikor végeztem visszamentem a szobába reménykedve, hogyBeni felkelt már. Beni olyan mélyen aludt, hogy arra se kelt hogy a telómatmegint lelöktem az asztalról. Odamentem hozzá, hogy majd felébresszem. Kapottegy üzenetet és megláttam, hogy mi a háttere vagy inkább ki. Tegnap miutánelaludtam lefényképezett és beállított háttérképnek. Ha így játszunk, hátlegyen így. Megfogtam gyorsan a telómat majd letérdeltem az ágya elé. Gyorsanlefotóztam majd hátat fordítva neki, leültem az ágya elé. Ekkor vettemfigyelembe, hogy sok tetkó díszíti a karját, de nem találtam meg a maffiának azegyen tetkóját. Beállítottam háttérnek, de a képet figyelve elmosolyogtam, devalami feltűnt, jobban megfigyelve a képet vettem észre, hogy egy kicsit semalszik. Nyitott szemmel van a képen, ezt felfogva megpróbáltam óvatosanelmenekülni. Felálltam az ágya mellől és léptem volna el, de megfogta a kezem.Ránéztem, hogy mit szeretne majd megpróbáltam kicsavarni a kezemet akezei közül. Nem jártam sikerrel mert olyan nagy erővel fogta a kezemet,hogy esélyem se volt a szabadulásra. 

-Mutasd a képet - közölte álmos hangon, majd felnézett rám

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

-Mutasd a képet - közölte álmos hangon, majd felnézett rám.

-Milyen képről van szó? - hátha sikerül elterelni a témát, csak sikerüljön.

-Tudod, hogy milyen képről van szó. Pontosan tudod.

-Tudom, de ha jól láttam akkor neked is van egy kép amit lehet meg kellene mutatnod, nem? - hátha így ejti a témát.

De nem így lett, egyik kezével a csuklómat tartotta a másikkal, ami eddig a feje alatt volt a telefonjáért nyúlt és megmutatta a képet. Ekkor tudtam, hogy jobb lesz ha engedem magamat és megmutatom én is képet. Örültem volna ha ez az én titkom marad, de nem tudtam már változni rajta. Megmutattam neki a képet hátha így elenged, de kikapta a kezemből a telefont. Utánakaptam de ez csak rontott a helyzetemen, mivel megrántott egy kicsit emiatt leestem mellé az ágyba. Továbbra is próbáltam kiszabadítani a kezemet, de még erősebben fogta meg. Kellemetlenül éreztem magam, elkezdett fájni a kezem is ahol fogta, már nem bírtam tovább. Két lehetőség volt, elenged vagy elsírom magam. Reménykedtem, hogy az első előbb lesz, de nem volt szerencsém. Éreztem ahogy egy könnycsepp elindul a szememből és rájöttem, hogy ha most nem szólalok meg akkor nem fog egykönnyen elengedni.

-Kérlek, engedd el a kezem - szólaltam meg, majd elsőnek rá néztem aztán a telómra. Ekkor láttam meg, hogy a Snapchat-ben volt és fotót szeretett volna készíteni. A telefon képernyőjéről észrevette, hogy bekönnyezett a szemem. Azonnal elengedett, majd amilyen gyorsan csak tudtam kifutottam a fürdőszobába. Leültem a szőnyegre és próbáltam nyugtatni magam. Nem sikerült, nem sírni kezdtem hanem pánik rohamom lett. Egyiket se tudom igazán kezelni, emiatt mindig felhívom apumat. Csakhogy a telefonom most Beninél volt. Nem akartam kimenni hozzá, mert nem bírtam volna. Éreztem, hogy ha én itt felállok akkor vissza fogok esni a földre és csak rosszabb lesz. Hallottam, hogy valaki közeledik felém, de minden szépen lassan elsötétült előttem.

Maffiából MaffiábaOù les histoires vivent. Découvrez maintenant