~17~

593 30 0
                                    

"Vedd fel"

"Nem birom oran vagyok"

"Baj van"

"mcsda"

"Menj ki mosdóba vagy mittudjamén, nem írásban mondom el."

Amikor az utolsó sort is elolvastam akkor tudtam, hogy tényleg nagy a baj. Soha nem kértek még, hogy menjek ki mert olyan sürgősen beszélnünk kell. Észrevettem, hogy Beni is velem együtt olvasta az üzenetet amit kaptam. Felnyújtottam a kezemet, majd szerencsére fel is szólított a tanár.

-Igen Betty?

-Elnézést tanárnő, kimehetnék mosdóba?

-Mivel nem szoktál kimenni, menj csak nyugodtan.

-Köszönöm szépen - majd pattantam fel és majdnem futva mentem ki a teremből.

Ahogy kiértem a mosdóba végig néztem fülkéket elkerülve, hogy bárki is ott legyen. Felhívtam a számot amiről írtak nekem.

-Mi a baj? - vágtam bele köszönés nélkül.

-Tudod, hogy volt a drog baj. Megvan, hogy ki vitte vagyis lopta el.

-Rendben, de én iskolában vagyok és ilyenkor nem szoktatok munkába tenni. Akkor most miért kell?

-Mert az egyik tanárod a tolvaj akivel a többiek ott ülnek bent a teremben amíg mi itt csevegünk , mi sem hittük el de igaz. Ha tudod hívd ki Benit és beszéld meg vele. Iskola alatt nem tudunk bemenni a suliba, meg fogjuk próbálni. Itt vagyunk a suli előtt de nektek kell kezdeni.

-hívom Benit és kezdjük majd valahogy. De ha nem ő lesz akkor engem azonnal tesztek át másik suliba, mert nem fogom hagyni, hogy őrültnek nézzenek. Értve?

-Értve - majd letettük a telefont.

Írtam Beninek, hogy amilyen sürgősen tud jöjjön ki a mosdóba. Nem telt el 2 perc amikor hallottam, hogy az ajtón kopog. Kimentem hozzá majd elindultunk a koliszobába futva. Miközben odaértünk és Beni kinyitotta az ajtót mert nála szerencsére volt kulcs. Az ajtót kicsaptam majd rohantam be a fegyverekhez.

-Mostmár elmondod, hogy mi a szar van? - ripakodott rám Beni. Igaza volt, nem mondtam semmit csak mentem a fejem után.

-Jó, csak felkurtak a hírek. A kedves tanárunk nem annyira szent, hívtak a fiúk, hogy egy kis tolvaj. A drogot amit elloptak oly ügyesen, elkezdte árulni így meglett. Nekünk kell lecsapni a tanárra, a fiúk odakint próbálnak bejutni. El kell kezdenünk, szóval vegyél valamit magadhoz amire szerinted szükséged lesz - mondtam el egy szuszra, de Beni azonnal kapta ki a fegyvert és húzott vissza, hogy siessünk.

A teremhez visszatérve már ott voltak a fiúk. Intettek, hogy nekünk kell kezdeni, mivel mi mentünk el. Egy gyors ötlet jutott eszembe, majd be is avattam a fiúkat.

Benivel egyszerre értünk vissza és mivel oly udvarias előre engedett. A helyünkhöz érve leültünk. A tanár mondta az óra anyagát, majd Beni feltette a kezét.

Maffiából MaffiábaTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon