~15~

667 30 2
                                    

Levetkőztem, majd egy meleg zuhany közben megmostam a hajam és egy fekete trikót meg nadrágot vettem fel pizsamaként, majd visszamentem a szobába. Beérve vettem észre, hogy Beni egy kicsit ideges, amikor elmentem akkor nem volt semmi baja.

-Van valami probléma? - kérdeztem halkan, mert nem szerettem volna ha még jobban ideges lesz.

-Nincs - mondta haragosan, de láttam, hogy hazudik.

Nem válaszoltam semmit csak elé léptem és megöleltem. Tudom, hogy ha valaki ideges és nem szeretne róla beszélni akkor ez a legegyszerűbb módja, hogy jobban legyen. Sóhajtott egy nagyot majd vissza ölelt, az állát a fejem tetejére helyezte és a derekamnál fogva húzott közelebb magához. Egy kis idő elteltével megszólalt.

-Köszönöm - mondta megtört hangon.

-Ne köszönd, örülök, hogy segíteni tudtam. De mivel egy szintén hosszú napunk volt, menj zuhanyozni te is, aztán meg aludni. Holnap iskola, pihennünk kell.

-Ahh, most már csak aludni akarok egy nagyon nagyot és mindent elfelejteni - válaszolta Beni, majd elengedett és egy pólót meg egy alsónadrágot kikapva elment a fürdőbe.

A fáradtság elnyomott ahogy csend lett a szobában. Bebújtam az ágyba a takaró alá majd a telefonomat elővéve megnéztem az értesítéseket. Minden ismerősöm valahol bulizik, nekem is jól esne csak most a sok bajjal együtt az életem még nehezebb lett. Megjelent Beni az életemben, apum egyesülni akar egy másik maffiával, még egy ember megtudta az igazságot rólam. Egyre nehezebb nem feladni mindent és elmondani az igazságot, de tudtam, hogy ha ezt megteszem akkor minden eddigi felépített hazugság kiderül. Kiderül, hogy hány embert öltem meg, hogy hány embernek okoztam bajt, hogy hány ember szenved miattam a bajtól. Én se akartam elhinni nem hogy mindenkinek elmondani. Könny szökött a szemembe majd azonnal letöröltem, ahogy megláttam magam mellett Benit aki aggódva nézett rám. Más esetben hagytam volna, hogy utat törjön a sírásom, de tudtam, hogy Beninek is nehéz napja volt ezért nem akartam őt az én bajaimmal is zavarni. Egy mosolyt erőltettem az arcomra, majd egy halk jó éjt elmondása után befordultam a fal felé és megpróbáltam elaludni. Amikor félálomban voltam éreztem még, hogy besüppedt mögöttem az ágy és egy erős kéz fonódott körém. Maga felé fordított és a fejemet a mellkasára helyezte, megpuszilta a hajamat majd elaludtam.

/Beni szemszöge/

Amikor megláttam, hogy Bettinek könnyes volt a szeme majd egy halvány mosoly után elfordult, tudtam, hogy nem akar nekem még több gondot okozni. Csak, hogy Betty nem tudja, hogy nekem egyáltalán nem gond, sőt. Inkább csak vele foglalkoznék, mint a többi szarral körülöttem. Be kellett vallanom, hogy kezdtek érzéseim lenni Betty iránt. Mellé feküdtem, majd óvatosan magam felé fordítottam, a fejét a mellkasomra helyeztem és apró puszit adtam a hajára. Nem voltam benne biztos, hogy érezte, de reménykedtem benne, hogy igen. Lehet fura, hogy a maffia vezetők gyerekei ilyen érzékenyek, de mivel a munkába nem lehetünk gyengék ezért amikor csend lesz körülöttünk akkor jönnek elő a gondok és gondolatok. Amikor Betty megkérdezte, hogy van-e valami probléma, nem akartam mérges lenni rá, de a történtek után nem tudtam máshogy válaszolni. Amikor a bátyám felhívott és elmondta, hogy egy olyan lányt fog feleségül venni aki a plázában él szétplasztikázva hát nem hittem el amit hallottam. Elsőnek csak viccnek gondoltam, de amikor megmondta, hogy ebben nincs semmi vicces rácsaptam a telefont. Nem akartam elhinni, hogy ez a saját döntése volt. Ismertem annyira, hogy tudjam milyen az ízlése. Visszahívtam, hogy megkérdezzem erről, majd igazam is lett. A csaj apja valami fontos ember tesóm munkahelyén ami nem a maffia és mivel szeretne előre lépni ezért feleségül kell venni a főnök lányát. 

Maffiából MaffiábaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang