-Indulhatunk? - kérdezte Beni, miután abbahagyta a bámulást.
-Ha eleget néztél akkor igen - válaszoltam.
-Belőled sose elég - mondta, majd megfogta a kezemet és elkezdett az ajtó felé húzni.
-Beni, nem jó ötlet az ajtón kimenni.
-Nekem mindegy, hogy hol megyek. Neked nem, mert nagyon nagy változás van rajtad a kisegér öltözködésedhez képest. De örülök, hogy mindkettőt megláthatom.
-Ott az ablak, démonka - mondtam, majd én húztam az ablak felé. Az ablakon kimászva elindultunk a kocsihoz. Mielőtt kiértünk volna az útra megláttunk egy nagy csapatot akik a suli előtt beszélgettek. Nem lett volna semmi baj, csak hogy osztálytársak voltak. Beni takarásában mentem ezért csak őt vették észre.
-Csá Beni, hátsó szökés kell Betty elől? - kérdezte a hangja alapján Oli.
-Nem, csak így reméltem, hogy nem kell megtudnia mekkora bunkók vagytok - válaszolta Beni majd megfogta a derekamat és elhúzott felőlük, a kocsi irányába. Nem volt messze a kocsi de nem láthattak meg a fiúk, ami a leglényegesebb volt számomra.
Kinyitotta az ajtót nekem, majd miután beszálltam becsukta és átsietett a vezető üléshez. Elindultunk valamerre, de nem volt képben a helyzettel Beni.
-Merre szeretnél menni? - kérdeztem meg.
-Valami étterembe, csak azt se tudom, hogy merre vagyok - vallotta be.
Elmondtam neki, hogy merre talál éttermeket, majd elindult. Egész út alatt egyikünk sem szólalt meg, de folyton magamon éreztem Beni tekintetét. Mikor odaértünk a legelső parkoló helynél megállt, majd kiszállt és jött hozzám, hogy segítsen kiszállni az autóból. Rendben, hogy magassarkú van rajtam és egy sportkocsiról van szó, de ki tudtam volna szállni magamtól is.
-Ki tudok szállni magamtól is - adtam a tudtára mosolyogva.
-Tudom, de amikor velem jössz egy elegáns helyre akkor ez lesz a megszokott. Szokj hozzá kisangyalom - válaszolva a fülembe suttogva, majd bezárta az ajtót és elindultunk az étterembe.
Az asztalnál helyet foglalva megérkezett a pincér, megrendeltük az ételeket majd amíg nem hozták ki beszélgettünk.
-Amikor lefotóztalak láttam, hogy van egy pár tetkód, de a maffiához tartozót nem. Az hol van? - kérdeztem meg.
-Majd megmutatom ha hazaértünk. Nyugodt lehetsz, nem csak annyi van amennyit láttál. Mondhatni, hogy megszállottja lettem.
-De miért? Vagyis nem kellemetlen, hogy tűvel szurkálnak?
-Egy kicsit fáj csak. Nem kell tőle megijedni, alig lehet érezni, attól függ, hogy hova csináltatod.
-Hány darab van, hogy ennyire szakértője vagy?
-6 után már nem számolom, de ha jól emlékszem akkor 10 darab van.
-Merre vannak? Hol helyezkednek el a testeden?
-Betty nyugodj meg, majd este megnézed mindet. Ígérem, most viszont jön a vacsora és azzal kell foglalkozni.
YOU ARE READING
Maffiából Maffiába
ActionBetty egy szürke kisegér az iskolában. De az iskola falain kívül már nem annyira. Ha érdekel Betty története az új helyzettel akkor olvass bele és remélem tetszeni is fog.