-Őszintén válaszolok neked, mert te is az voltál velem. Azért költöztünk ide, hogy apum üzletet kössön apuddal. Apumé az Angel maffia, ha ez az üzlet létrejön akkor a két maffia egyesül és Demon & Angel néven fogunk tovább működni. Maffiából egy másik, de nagyobb maffiába kerültünk. Tudom milyen az amikor kettős életet élsz, és amennyiben csak tudlak támogatlak benne. Nem fogom elmondani senkinek, amíg úgy nem döntesz, hogy felfeded magad - válaszolta mosolyogva Beni majd közelebb jött és szorosan megölelt.
Természetesen vissza öleltem, majd arra lettünk figyelmesek, hogy valaki krákog mögöttünk. Ekkor szét rebbentünk és apum mosolygott ránk.
-Sajnálom, hogy megszakítottam az idilli pillanatotokat, de szeretnénk ha be jönnétek az irodába - mondta apum és indult is vissza az irodába. Nem tudtunk mit csinálni ezért követtük őt.
Az irodába belépve, bejelentették a nagy hírt amit Beni mondott el nekem odakint.
-Demon & Angel néven folytatjuk tovább az idei évet. Mivel mi hamarosan kiöregedünk belőle szeretnénk ha ti vennétek át a helyünket. Tudjuk, hogy fiatalok vagytok még és meg is értjük. Nem most azonnal kell hanem majd amikor jónak látjuk vagy látjátok - mondta el apa a dolgokat, amiről eddig nem volt szó.
-Rendben és köszönjük a bizalmat - mondta elsőnek Beni, mert én még mindig lefagyva álltam a dolgok után.
-Ha nincs más megbeszélni való én legalábbis - néztem Benire, hogy ő mit gondol - vissza mennék a koliba. Ez így egy kicsit nagyon sok volt nekem a mai napra.
-Menj nyugodtan - köszönt el apu, majd megölelt és visszaült az asztalához.
Mindenki elköszönt, nem vártam meg semmi reakciót vagy hasonlót hanem ahogy csak tudtam szaladtam is ki az ajtón. Ahogy voltam futottam vissza a koliba. A koli előtt lassítva vettem észre két dolgot. Az egyik ami a legnagyobb bajom volt, hogy a telómat az edzőteremben hagytam. A másik ami inkább volt rosszabb, hogy az iskola keménymagja kint volt a kollégium előtt. Szeretik piszkálni az embereket, nagyon is. Próbáltam az út másik oldalán elmenni de amikor leléptem az útra egy őrült autós száguldott el és majdnem elütött. Leírni nem lehet, hogy mennyire ijedtem meg, de valószínű a fiúk vagyis a keménymag nem csak az autóra lett figyelmes, hanem a kicsit nagyon is hangos sikításomra. Nem vártam tőlük nagy segítséget meg semmit, de azért egy kicsit legbelül jól esett volna.
-Az ágyamban is sikítozhatnál így - kiabálta oda az egyik fiú. Nem foglalkoztam vele, csak átmentem az úton most már sikeresen és bementem az ajtón. Legtöbbször az ablakon át közlekedem amikor senki nincs az iskola előtt.
Miután beértem a szobába letettem a cuccaimat és elmentem zuhanyozni. Mikor végeztem vele, valami hangot hallottam. Magamra tekertem a törölközőt, hogy megnézzem mi is volt az pontosan. Tolóajtó van a fürdőszobán és amint eltoltam szembe találkoztam egy erős mellkassal. Hátra léptem ekkor láttam meg a mellkashoz tartozó fejet. Találjátok ki, hogy ki volt az...igen, Beni volt az.
-Örülök, hogy találkozhatunk, de jobb lenne ha egy kicsivel több ruha lenne rajtad - mondta ki és ezzel a lendülettel visszalökött a fürdőbe majd behúzta az ajtaját. Én ekkor ébredtem fel a történtektől. Felkaptam magamra a pizsamámat ami egy oversized póló és egy kis rövidnadrág volt ami a póló alul nem is látszott ki. Majd elvégeztem gyorsan a kis rutinomat. Mikor végeztem mindennel kimentem Benihez, hogy mit szeretne itt. De én mindig szerencsés vagyok az ilyenekhez...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Maffiából Maffiába
AçãoBetty egy szürke kisegér az iskolában. De az iskola falain kívül már nem annyira. Ha érdekel Betty története az új helyzettel akkor olvass bele és remélem tetszeni is fog.