~25~

565 24 0
                                    

Bementünk az egyik szobába ahol szürke falak voltak és majdnem minden fekete vagy fehér, színesebbnek képzeltem Betty szobáját.

-Alig vagyok itthon ezért ilyen egyszerű a szoba. De mivel mindent én választottam ezért nagyszerű is. Kiskoromban mindenhol csak rózsaszínt vagy lilát láttál volna, de szerencsére kinőttem belőle - mondta Betty miközben szétnéztem a szobában.

-Ott mi van? - kérdeztem mikor észrevettem egy nagy ajtót a fal közepén.

-Hát, minden is - mondta Betty majd elnevette magát - vagyis onnan nyílik a fürdőszoba meg a gardróbom is. Viszont titkosfal is van ahol a fegyvereim vannak és egy pánikszoba ha baj lenne.

-Értemm -válaszoltam, de amit kimondtam azzal nem teljesen értettem egyet,nem értettem - gondolom fáradt vagy, ha gondolod feküdj le aludni én addig kimegyek beszélni apuddal.

-Nem kell köszi - válaszolta majd leült az íróasztalához.

Láttam, hogy iskolai beadandókat kezdett el csinálni. Amíg ő tanult én leültem az ágyára és onnan figyeltem, meg gyorsan írtam apumnak, hogy mi is történt. Általában azonnal szokott válaszolni, de most nem. Gondoltam, hogy telefonál és majd később nézi meg az üzeneteket. Amikor 30 perc is eltelt elkezdtem egy kicsit izgulni, reméltem, hogy nem történt vele semmi baj. A gondolatmenetemből egy kopogás szakított ki, Betty apukája lépett be az ajtón.

-Sziasztok, Beni tudnánk beszélni valami fontosról? - kérdezte.

-Igen, természetesen - válaszoltam.

-Én akkor kimegyek, nem szeretnék zavarni - mondta Betty, de apukája intett neki, hogy jobb ha marad.

-Sajnos rossz hírt hoztam. 10 perce hívtak, hogy Beni, apukádat holtan találták meg egy híd alatt. Nem tudják, hogy mi történt, de szerették volna ha tudsz róla. Engem találtak meg mint partner és ezért velem közölték elsőnek - fejezte be Betty apukája, a mondandója végére már azt sem tudtam, hogy hol vagyok.

Könnyek kezdtek el gyűlni a szemembe majd éreztem, hogy valaki megölel de nem tudtam feldolgozni a dolgokat.

//Betty szemszöge//

Amikor végig hallgattam, hogy mit mondott apum én se hittem el, nemhogy Beni. Ránéztem és összetört, valószínű nem is fogta fel mit mondott apum. Azonnal odamentem hozzá és átöleltem, de nem érzékelt. Apum kiment a szobából, mi pedig ugyan úgy ültünk az ágyon. Körülbelül 20 perc után éreztem, hogy Beni felemelte a fejét és kiment a fürdőbe. Pár perc után utána mentem, hogy megnézzem hogy van. Megmosta az arcát, majd a wc tetején ült és csak nézett maga elé. Felhúztam és vissza kísértem a szobába. Leültettem az ágyra, majd ellöktem, hogy lefeküdjön egy halk nevetést hallottam felőle egy halvány mosoly kíséretében. Betakartam, majd elindultam az ajtó felé, kinyitottam az ajtót majd mielőtt bezártam volna láttam, hogy elfordult az oldalára. Kimentem a konyhába ahol apu fogadott.

-Hogy van? - kérdezte szomorúan.

-Jobban, de nagyon maga alatt van. Meg sem szólalt mióta elmondtad a hírt - feleltem neki, majd főztem egy teát. Kiöntöttem poharakba, az egyiket apu elé toltam, kettővel pedig elindultam felfelé.

Maffiából MaffiábaWhere stories live. Discover now