~10~

695 37 1
                                    


/Betty szemszöge/

-Melyik énemmel szeretnél vacsorázni? A kisegér vagy a főnök lányával? - kérdeztem meg Benit, mert a két énemnek két külön stílusa van ami közel se egyforma.

-Egész héten a suliban a kisegér énedet látom, ezért legyen a főnök lánya - válaszolta és lehetett látni, hogy tényleg így is gondolja és nem azért mondta így, hogy kevesebb ruhában lásson.

Kivettem az egyik kedvenc szerelésemet és elmentem átöltözni. Időközben Beni küldött egy üzenetet: "Ne gyere ki és ne csapj zajt", nem tudtam mire venni de tettem amit kértem és jól is tettem, mert meghallottam az egyik osztálytársunk hangját, Tibiét. Mindenbe beleköt és mindenhol ott akar lenni. Semmit nem lehet neki elmondani, mert 5 perc alatt az egész osztály megtudja. Halkan felöltöztem és vártam amíg valahogy nem kapok jelzést, hogy elhagyhatom a fürdőt. A várakozás alatt tettem fel egy kis sminket.

Nem szoktam sminkelni magam minden nap, csak akkor ha valami ünneplés lesz

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Nem szoktam sminkelni magam minden nap, csak akkor ha valami ünneplés lesz. Most nem volt semmi ünneplés, csak nem akartam egy helyben ülni és nézni ki a fejemből. Ezért leültem és elkészítettem ezt a csodát. Ha mégis sminkelek nagyon sokszor egy ilyesmi, füstös sminket szoktam viselni. Rúzsként egy egyszerű rózsaszín színt használtam. Ezt meg főleg nem használok, fura lehet, hogy a maffia főnök lánya akiért mindenki oda van ennyire nem törődik magával de én azt szeretném, hogy ne a külsőmért hanem azért szeressenek aki vagyok. Nem éppen a maffia részemről, de az is hozzám tartozik. A hajamat a szárítás után, göndören hagytam. 

A ruhát felvettem, de még mindig nem jött semmi, hogy ki mehetek-e vagy sem

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

A ruhát felvettem, de még mindig nem jött semmi, hogy ki mehetek-e vagy sem. Nem vártam tovább, ráírtam Benire.

"Hallod, kimehetek vagy nem?"

"Nem"

De jó, hogy ennyit tudnak beszélni.

"Készen vagyok, de ha akarunk menni valamerre akkor küldd el, mert minden bezár"

"Én is kész vagyok...öltözködésileg is meg idegileg is"

Próbáltam rajta nem hangosan felnevetni, majd megláttam egy érdekesebb értesítést miszerint Beni becenevet állított nekem. "Angyalom<33"

"Az angyalod már nagyon menne ki innen. Küldd már el kérlek"

"intezem" Ennyi választ kaptam tőle, reméltem, hogy minél előbb elmegy. A rövid válasz alapján épphogy csak leírta majd válaszolnia kellett Tibinek. Nem lenne vele baj, ha nem beszélne. De mivel nagyon is sokat beszél, mint egy rádió annál több baj van vele.

Ekkor lépteket hallottam meg az ajtó előtt elhaladni majd kicsivel később Beni nyitott be. Mindketten végig mértük a másikat.

Beni is a maffia énjeként öltözött

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Beni is a maffia énjeként öltözött. Nem beszéltünk össze, hogy feketébe kell öltözni, de ha a maffia szó az öltözködéshez közel kerül akkor csak feketéről van szó. Ez nem egy megírt szabály, hanem egy alapvető dolog. Feketében be lehet olvadni bárhova. Én már végeztem a "terep szemlével" amikor Beni még csak a ruhánál tartott. Sokáig elidőzött rajta a szeme, majd felnézett és elmosolyodott.

Maffiából MaffiábaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz