-Bízz bennem, elintézem, hogy neked ne legyen bajod, előttük. De ha osztályfőnök vagy az igazgató jön akkor nem tudom, hogy mit kellene majd csinálni - mondta Beni majd elindultunk a terembe.
-Oszifőt és igazgatót majd én intézem.
-Rendben, de elsőnek add ide a fegyvered.
-Miért? - kérdeztem értetlenül.
-Mondtam, bízz rám, kérem a fegyvert.
Odaadtam neki, de nem voltam biztos, hogy mit is kellene csinálni. Beértünk a terembe majd mindenki elkezdett minket nézni, ahogy mentünk a székhez. Mielőtt le tudtunk volna ülni kicsengettek és ment mindenki a következő terembe. A folyosón mindenki kérdezte az osztályunktól, hogy mi volt ez az ordítás. Senki nem mondott semmit, vagy lerázták őket vagy elintézték annyival, hogy egy film volt. Mielőtt beértünk a terebe oszifő jött és fogta meg a kezünket és azonnal vitt minket az igazgatóiba. Az igazgatóiba beérve, leültettek minket majd kérdőn néztek ránk. Megígértem, hogy kimentem magunkat ebből.
-Szóval, mi volt ez az egész? - kérdezte mérges hangon az igazgató.
-A tanár egy nagyon nagy adag kábítószert lopott el a Demon Maffiától. Értesítettek engem, hogy mi is történt és utasítottak, hogy buktassam le. Mivel egyedül nem tudtam volna megcsinálni, ezért segített Beni. Nem szerettem volna senkit sem belekeverni de máshogy nem sikerült volna. A maffia tagok ekkora be tudtak jönni az iskola épületébe így a tanárt is átvették és náluk van. Nem fog neki baja esni, de mivel lebuktatták az üzletének vége és az ellopott kábítószer maradékát is visszaveszik - mondtam el tömören az eseményeket.
-Értem, Beni önként segítettél Betty-nek? - kérdezte az igazgató Benihez fordulva.
-Minden igaz amit Betty mondott. De azt nem mondta, hogy amíg ő a Demon Maffia tagja, én az Angel Maffia tagja vagyok. A két Maffia egyesülni szeretne ezért volt közös akció. Betty nem kényszerített rá, ahogy megtudtam a történést segítettem neki amiben csak tudtam - mondta Beni.
-Úgy hittem, hogy megbeszéltük, hogy nem lesz semmilyen akciózás - mondta az osztályfőnökünk.
-Igen tanárnő, igaza van. De ez nem saját akció volt, nem mi voltunk a főnökök, mi is az utasítást kaptuk, hogy az itt bent lévő diákokat megvédjük. Ne szerettük volna elkezdeni, de nem volt más választásunk - válaszoltam.
-Egyezzünk meg abban, hogy nem kaptok semmilyen büntetést, mivel mondjuk hogy jó ügyért csináltátok. De gondolom, hogy nem szeretnétek ha kiderülne, hogy maffia tagok vagytok - nézett kérdőn ránk az igazgató.
-Nekem mindegy, eddig is úgy éltem hogy ha akartak akkor már az első nap rájöttek volna. Itt most inkább Betty-nek kellemetlen, mivel kis szürke egeret játszott eddig, és ezzel az eseménnyel teljesen kikelt magából. Szerintem, de ez csak az én meglátásom, hogy az osztállyal kellene beszélni, hogy semmi közünk nincs a maffiához és csak kényszerítettek minket - mondta Beni, amivel egyetértettem.
-Úgyis velem lesz órájuk, majd ott megbeszéljük - zárta le oszifő majd intett, hogy menjünk órára.
Amikor kiléptünk az igazgatóiból apummal és néhány taggal találtuk szemben magunkat. Ijedten néztem rá, hogy ha valaki látja is akkor is igaz legyen a történet amit majd el kellett játszanunk. Sietve mentünk tovább, de gyorsan jeleztem, hogy a telefont nézzék majd.
YOU ARE READING
Maffiából Maffiába
ActionBetty egy szürke kisegér az iskolában. De az iskola falain kívül már nem annyira. Ha érdekel Betty története az új helyzettel akkor olvass bele és remélem tetszeni is fog.