Amíg a teremhez nem értünk leírtam apumnak mindent, hogy tudjon róla és ugyanazt meséljük el. Nem akartam belemenni az akcióba, mivel az egész iskola megtudja amit eddig titkoltam, de tudtam, hogy nincs más választásom. Remélem, hogy nem lesz ebből nagy baj. Beni érezte, hogy valami nincs rendben ezért megfogott és elhúzott, hogy a többiek ne kezdjenek el már most piszkálni.
-Mi a baj? - kérdezte Beni.
-Amit bent beszéltünk, hogy a szürke kisegérből mi lettem, nem akartam belemenni. Általánosban megtudták, hogy hova is tartozom és folyamatosan piszkáltak, azért titkoltam, hogy itt ne kelljen elviselnem. Apa tudta, hogy hogy érzek, tudom, hogy nem az ő hibája de ha várt volna egy kicsit akkor nem kellett volna nekünk végigcsinálni - mondtam.
-Megértelek, de bízz bennem. Megoldom, hogy ne jöjjenek rá, hogy hova tartozol rendben? - ölelt át Beni szorosan.
Válasz helyett csak bólintottam egyet, ahogy Beni vállára tettem a fejemet. Miután szétváltunk, folytattuk utunkat a teremhez. Az ajtóba várt minket oszifő, beengedett minket maga előtt de intett, hogy maradjunk a terem elején.
-Sziasztok, sok dolgot kell megbeszélnünk, de kezdjük inkább azzal ami előző órán történt - kezdett bele, de valakinek be kellett ordítania.
-Mit kell róla beszélni? Nagy arcok akartak lenni, hogy a díleremet elfogták, de nem jött össze nekik - mondta Gergő majd elkezdett röhögni rajta.
Ahogy meghallottam, hogy "díleremet" azonnal felfigyeltem, nem tudtam, hogy mit fog oszifő ezzel kezdeni de én megjegyezte, hogy tudjak szólni apumnak, hogy a vevőkkel beszélgetni kell majd.
-Nem érdekel, hogy mit mondtok, de ha egyszer vissza hallom, hogy Betty-t és Benit piszkáljátok akkor lesztek bajban. Mivel kényszerítették őket rá, hogy mit tegyenek, gondold magadat a helyükbe, kimentek mosdóba és közben megfenyegetnek, hogy meg kell tenned vagy megbánod. Egyikőtök sem szeretné ezt átélni, főleg nem iskolába az osztály előtt. Inkább megköszönhetjük, hogy megvédtek titeket - fejezte be oszifő majd intett, hogy üljünk le a helyünkre.
Az óra többi részébe nem történt semmi, elmondta tanárnő a fontos dátumokat, hogy mire számíthatunk a közeljövőben. Kicsengettek, majd mentünk vissza a szobáinkba, mert vége volt a napnak.
-Hát ha minden nap ilyenek történnének akkor nem unatkoznék - mondta Beni, majd hozzátette - csak ne mi lennénk a főszereplők.
Elnevettem magam, majd egy fáradt mosoly kíséretében ledőltem az ágyba. Nem volt semmihez kedvem de tudtam, hogy menni kell az edzésre. Erőt vettem magamon, majd a sporttáskába beletettem egy sport melltartót, egy kis nadrágot meg a cipőt. A szekrényemből kivettem egy rövid derekú pulóvert és egy fekete passzos nadrágot, elindultam a fürdőbe öltözni amikor Beni megszólalt.
-Edzésre mész?
-Ahham, igaz semmi kedvem nincs, de ha holnap beszólnak akkor is nagyobbat tudjak ütni. Ha van kedved jöhetsz velem, ha nincs más dolgod - mondtam majd folytattam az utamat.
Mire visszaértem Beni készen volt, hogy induljunk. Indult volna el az ajtó felé majd megköszörültem a torkomat jelezve, hogy az ablakon távozunk. Az iskola melletti kis utcában van az autóm egy mélygarázsban. Beni nem akart a kocsimmal menni de nem adtam neki választási lehetőséget ezért duzzogva de beszállt. Elindultunk, majd amikor megérkeztünk a kocsit a portásnak adtam, hogy parkolja le mi pedig elindultunk be az edzőterembe.
ESTÁS LEYENDO
Maffiából Maffiába
AcciónBetty egy szürke kisegér az iskolában. De az iskola falain kívül már nem annyira. Ha érdekel Betty története az új helyzettel akkor olvass bele és remélem tetszeni is fog.