~5~

933 39 1
                                    

A pólóját vette le velem szemben és reméltem, hogy nem látja ahogy végig mértem. Meg kell hagyni hogy izmos volt, nem volt kockahasa de látszott rajta, hogy foglalkozik magával.

-Felmérted a terepet? - kérdezte Beni tőlem.

-Kérlek, vedd vissza a pólód - figyelmen kívül hagytam a kérdését.

-Nem, nekem így kényelmesebb - mondta ártatlanul, de amikor észrevette a tekintetemet egy kicsit megváltozott a tekintete - vagy ha jobban meggondolom magam akkor inkább vissza veszem a pólót.

-Köszi, és mi járatban vagy itt?

-Elsőnek is, ezt visszahoztam, ha már elhagytad - majd átadta a telómat - plusz milyen érdekes, hogy szobatársak lettünk.

-HOGY MICSODA? - egy kicsit hangosan mondhattam, mert azonnal odajött és a nagy tenyerével befogta a számat.

-Lenyugodtál? - kérdezte pár másodperc elteltével. Mivel beszélni nem tudtam ezért csak bólintottam.

-Szóval, hogy mit mondasz? - kezdtem halkabban és nyugodtabban. Valamiért ahogy lereagálta az egész történetet megnyugtatott. - Nem lehet, hogy elnézted a szobaszámot?

-Ha ez a 8 szoba akkor nem, nem néztem el - és tényleg a 8-as szobában vagyunk.

Mielőtt bármit válaszolhattam volna kopogás zavart meg minket. Nem tudtuk, hogy ki volt meg eléggé későre járt az óra, és ha valakinek házi kell akkor az Messengeren rám ír. Beni odament az ajtóhoz majd visszanézett rám, hogy az én engedélyemmel nyitja ki az ajtót. Egy aprót bólintottam, majd kinyílt az ajtó. Az osztályfőnökünk volt az ajtóban, egy kis meglepetés volt. Tudni kell róla, hogy a legaranyosabb tanárnő. Mindig mosolyog, mindenben segít és olyan mintha egy második anyuka lenne nekünk, nekem személy szerint az első, de a többieknek második.

-Sziasztok, nem szerettelek volna benneteket ilyen későn zavarni, csak most hallottam, hogy mi is történt itt. Sajnos már csak a gépészeten van üres hely, ezért tettek be ideiglenesen ide Beni. Betty sajnálom, hogy nem tudtam előbb szólni - mondta az osztályfőnök, majd visszafordult Benihez - Beni, ha jól tudom akkor holnapra kész lesz a másik szoba és költözhetsz is oda. Ezért ne pakolj ki nagyon.

-Tanárnő, engem nem zavar ha Betty-vel kell egy szobában laknom. Ha Betty beleegyezik én szeretnék itt lakni - válaszolta Beni majd könyörgően rám nézett.

-Engem sem zavar tanárnő - mondtam ki őszintén - sokat voltam már egyedül, most itt az ideje változni egy kicsit.

-Rendben, akkor nem is zavarlak titeket. Holnap majd megbeszélem az igazgatóval a helyzetet. De egy valamiben meg kell hogy egyezzünk. Nem csináltok semmi nagyon nagy hülyeséget. Ha nem baj ezt így nyíltan kijelentem, hogy mindkettőtöknek tudom a háttértörténetét. - nézett felváltva ránk - Egymásra találtatok, sok közös van bennetek, akár családilag akár tulajdonságokban. Mindhárman tudjuk, hogy erősek vagyok, ha kell öltök is. - na itt már egy kicsit elszomorodtam, hogy ennyit tud rólam az osztályfőnököm, de ahogy észrevettem Beni is inkább elsüllyedt volna - Ezért kérlek titeket arra, hogy ha van valami probléma akkor keressetek és majd én elintézem. Rendben?

Itt már mindketten inkább elbújtunk volna. Nem is attól amit mondott, mert tudtuk, hogy ez az igazság hanem attól, hogy ezt ilyen nyíltan kimondta. 

Maffiából MaffiábaWhere stories live. Discover now