Miután felöltöztem, felkötöttem kontyba a hajamat. Kopogást hallottam az ajtón, majd mire kinyitottam volna az ajtót, Beni lépett be rajta. Időközben ő is átöltözött egy szürke melegítőbe és egy egyszerű, sima fehér póló volt rajta.
-Jól áll neked ez a szürke top - mondta Beni, majd mellém lépett és a tükör melletti szekrénybe elkezdte kipakolni a dolgait.
-Elveszem innen az én cuccaimat, mert ez a tiéd lenne csak befoglaltam - mondtam majd kipakoltam a dolgaimat a szekrényből és megpróbáltam elhelyezni az én részemen.
Kimentem a fürdőből, hogy Beni pakolhasson nyugodtan. Amikor beértem a szobába rájöttem, hogy nem ártana ha ki lenne takarítva a szoba. Elsőnek beágyaztam a két ágyat, ekkor tért vissza Beni.
-Nem kellett volna, oda akartam kinyitni a bőröndöket és pakolni. De nincs szívem most már elrontani - mondta, majd megfogott és beledobott az ágyába - így már nyugodtan fogok pakolni.
-Megcsinálom az ágyad, eljátszod, hogy mennyire nem akarod tönkretenni az ágyat, majd meg fogsz és beledobsz?! - keltem ki magamból.
-Pontosan, de amúgy nem én rontottam el, hanem te voltál az aki beleért és ezért nem szép. Szóval lényegében te vagy a hibás - mondta Beni, egy öntelt mosollyal a fején.
Szemforgatva keltem ki az ágyból majd folytattam a takarítást. Eközben Beni elpakolta a ruháit és a táskáit is eltette, egyedül az iskolatáskája maradt ott. Mikor levette a dolgait az ágyáról megigazítottam, hogy eredeti állapotba vissza hozzam. A szobában van két fotel meg egy hozzá tartozó kis asztalka, amin tanulni szoktam. Az egyik széken tároltuk a táskáinkat, mert igaz, hogy van fogas az ilyeneknek, de így közelebb volt. Plusz a fogasra a kabátok, pulcsik, esernyők voltak kitéve. Miután letöröltem a polcokat visszavittem a rongyot a fürdőbe. Amikor visszamentem a szobába Beni az én ágyamon feküdt és valamilyen videót nézett. Bekapcsoltam a porszívót mire egy szúrós pillantást kaptam, nem tehetek róla. Valamikor így is úgy is ki kellett volna takarítanom, jobb volt most mint halogatni tovább. A zúgástól nem hallottuk, hogy bárki is bejött volna az ajtón. A porszívót vittem vissza amikor az ajtóban megláttam apám egyik emberét aki az osztálytársam is.
-Baszki - sikítottam fel az ijedtségtől, mielőtt leütöttem volna reflexből leállítottam magamat. Attól, hogy Beni tudja és elfogad nem jelenti azt, hogy a világon mindenkinek tudnia kell.
Gondolhatjátok, hogy ha vannak az osztályból is embereink akkor, hogy nem buktam még le. Egyszerűen, nem ismernek engem. Minden emberünket ismerem, de ők nem ismernek engem is. Tudják, hogy a főnök lánya.
Ekkor Beni is odaért, majd mikor észrevette Balázst átváltott tini módba és minden baljós dolgot elfelejtett, nem tudtam pontosan mit akart volna csinálni, de a mimikájából ítélve nem lett volna egy szép bemutatkozás.
-Mit szeretnél haver? - kérdezte Beni nagy nyugodtsággal, mintha semmi se történt volna. Ami mondjuk igaz is, csak egy kicsit más szemszögből nézve.
-Bejöhetek? Nem kellene, hogy bárki is meghallja - felelte Balázs, majd mikor félre léptünk az ajtóból akkor egyenesen megindult a szobába. Gyorsan helyére tettem a porszívót majd az ágyam szélén helyet foglalva figyeltem őket.
-Melyikőtök a leendő maffia főnök? - kérdezte olyan gyorsan, hogy felfogni se volt időnk.
CZYTASZ
Maffiából Maffiába
AkcjaBetty egy szürke kisegér az iskolában. De az iskola falain kívül már nem annyira. Ha érdekel Betty története az új helyzettel akkor olvass bele és remélem tetszeni is fog.