Beni gyorsan visszament, összeszedte a ruhákat majd fizetett és elindultunk a kocsihoz. A csomagtartóba betettük az összes csomagot, majd mielőtt beültünk volna az iskolából néhány fiú megjelent a kocsi mellett. Szerencsére ha mondhatjuk akkor engem nem vettek észre, mivel pont arról az oldalról jöttek ahol Beni volt. Mikor meghallottam a hangjukat gyorsan beszálltam a kocsiba és próbáltam takarva lenni.
-Benikee, plázázunk? - kérdezte az egyik Benitől.
-Igen, kellettek új ruhák. Nem mindegyik volt már jó rám amiket hoztam - válaszolta.
-Kihíztad? - kérdezték tőle, majd a viccén hangosan nevetni kezdett.
-Nem, eljárok edzeni és nem voltak már kényelmesek a pólók. De ahogy elnézem rád és a haverjaidra is ráférne egy kis edzés - mondta Beni.
-Mivan? Iskola falain kívül ennyire nagy a pofád? Lúzerke visszafog suliban? Vajon mivel? - kérdezték tőle, amikor már nekem is elegem lett belőlük.
-Ne keverd bele, hidd el sok erő kell ahhoz, hogy iskolában ne pofozzalak fel titeket - mondta, majd beült az ajtóba és jelzett, hogy indulhatok.
Valószínű, hogy ha tovább folytatódik akkor verekedés lesz belőle, de ezt már egyikünk se várta ki. Elindultunk vissza hozzánk, amikor is apum felhívott minket.
-Sziasztok, merre vagytok? - kérdezte, miután felvettem a telefont.
-Heyhoo, most indultunk a plázából, miért?
-Akkor ha tudtok kanyarodjatak a koli felé.
-Rendben, mi történt?
-Csak gyertek, de nehogy át öltözz. Ahogy vagy úgy gyere - mondta apum majd letette a telefont.
Megfordultam majd elindultam a kolihoz. Nem tudtuk, hogy mire kell majd ott számítanunk.
-Izgulsz?-kérdezte Beni megtörve a csendet.
-Mmm,nem izgulok inkább kíváncsi vagyok, hogy mi vár ránk ott.
-Nem tudom, hogy mi lesz ott de egy valami biztos.
-Micsoda? - kérdeztem vissza, majd rápillantottam, hogy mit mond az arckifejezése.
-A koli meg a suli, ez a két dolog biztos, hogy ott lesz- mondta komolyan, majd elnevette magát. Válaszul rácsaptam egy nagyot a combjára mire fel nyüszített mint egy kiskutya - ezt miért kellet?
-Mert nem volt vicces - válaszoltam majd megpróbáltam hátulról előre halászni a vizemet, de nem sikerült.
-Mit keresel?- kérdezte Beni miután végig nézte a szenvedésemet.
-A vizemet próbáltam meg elérni, de valószínű, hogy elgurult valamerre.
Beni hátranyúlt és rövid keresgélés után elővette a vízt. Lecsavarta a tetejét majd felém nyújtotta.
-Kanyarban vagyunk, ha nem vennéd észre. Várj egy kicsit.
-Ha szomjas lennél akkor innál így is.
-Ha gondolod leöntelek veled - válaszoltam majd kivettem a kezéből és ittam belőle, szerencséjére nem öntöttem rá.
**Sziasztok, bocsi, hogy nagyon ritkán van rész. Az iskola miatt nincs időm és csak hétvégén tudok írni néhány részt. A szünetben megpróbálok több részt hozni.**
YOU ARE READING
Maffiából Maffiába
ActionBetty egy szürke kisegér az iskolában. De az iskola falain kívül már nem annyira. Ha érdekel Betty története az új helyzettel akkor olvass bele és remélem tetszeni is fog.