-Hamarosan készen lesz a vacsora, majd felküldöm nektek - mondta apa megértő mosollyal az arcán.
Próbáltam halkan kinyitni az ajtót, de kettő forró teával a kezemben nem olyan könnyű. Valószínű Beni hallotta a szerencsétlenkedésemet és kinyitotta az ajtót. Letettem az asztalra az egyik poharat a másikkal pedig Beni mellé ültem le majd a kezébe nyomtam.
-Köszönöm, mindent - mondta majd elkezdte inni a teát.
A következő pillanatban kopogás jött az ajtó felől.
-Gyere - mondtam, majd kinyílt az ajtó. Apu lépett be rajta, kezében a vacsorával.
-Megint van egy hírem, de majd csak holnap mondo inkább el - mondta, majd az ételt letéve indult volna ki az ajtón.
-Mondja nyugodtan most, jobban vagyok csak fel kellett dolgoznom - szólalt meg Beni.
-Rendben - kezdett bele apu - mivel apud itthagyott minket és ezzel együtt a maffiát is. Egyedül nem tudok vezetni egy ekkora maffiát. Nem szerettelek volna titeket ezzel zavarni, de szeretném, ha átvennétek. Ti vezetitek és intézitek az ügyeket. Természetesen amíg kell itt vagyok és segítek mindenben - fejezte be apum.
-Uram, egy kérdésem van - szólalt meg Beni.
-Kérdezz nyugodtan és nem kell uramozni - válaszolt apum.
-Mikortól kellene átvennünk?
-Amikortól szeretnétek, valameddig még tudok vele bírni, de egyedül sok. Ezért kérlek titeket, hogy ha úgy érzitek akkor vegyétek át tőlem.
Beni kérdőn rám nézett, hogy én mit gondolok.
-Nekem rendben van, de egyet szeretnék még, hogy te intéztesd el a fiúkkal. Amikor volt a drog lopás az iskolában, akkor az egyik osztálytársunk felháborodott, hogy mi miattunk nem lesz dílere. Kérdezz körbe mindenkit a suliban, hogy ennek vége legyen - válaszoltam őszintén.
-Rendben, viszont akkor már nektek is segítenetek kellene. Ti tudjátok, hogy kiket kellene kérdezni. Hétfőn Betty úgy öltözz, mint a D&A maffia egyik vezetője. Beni te pedig a szokásos ruhádban nyugodtan, neked nem változás- mondta a végét már mosolyogva apum.
-Természetesen, és akkor ha jól értettem, amikor ezt az ügyet lezárjuk már mi leszünk a hivatalos vezetők, igaz? - kérdezte Beni.
-Így van, most viszont próbáljatok meg aludni. Beni nem csinálsz hülyeséget a lányommal - mondta szúrósan apum majd kiment a szobából.
-Összefoglalva a napomat, megtudtam hogy apum meghalt és ezzel együtt maffia vezető lettem. Hétfőn pedig mindenki megtudja ezt - sóhajtott fel Beni, majd hátradőlt az ágyon.
-Pontosan - értettem vele egyet.
-Holnap csináljunk valami programot, hogy jobban legyek a mai hírek után - mondta Beni könyörgően.
-Persze, mihez lenne kedved? - kérdeztem, majd lefeküdtem mellé.
YOU ARE READING
Maffiából Maffiába
ActionBetty egy szürke kisegér az iskolában. De az iskola falain kívül már nem annyira. Ha érdekel Betty története az új helyzettel akkor olvass bele és remélem tetszeni is fog.