9.

4K 201 377
                                    

Po zjedzonym śniadaniu mieliśmy jeszcze 2 godziny do obiadu u mojej mamy, postanowiliśmy że sobie zagramy w jakieś gierki na laptopie.

Ty: Patrz! Quiz o tobie.- zaśmiałam się.

Techno: No dawaj, zobaczymy jak dobrze mnie znasz

Włączyłam quiz i jako pierwsze pokazało miś ie pytanie.

,,Na początek proste, ile lat ma Technoblade"

Ty: Czekaj, muszę sprawdzić z którego roku to jest, 16 czerwca 2020. Miałeś wtedy 21 lat.

,,2 pytanie, TechnoBlade jest...."
1. Słodki
2. Groźny
3. Normalny
4. Inne

Techno: Co to za pytanie?

Ty: Odpowiedź jest prosta, słodki.- zaśmiałam się.

Techno: Nie jestem słodki!

Ty: Jesteś.- zaczęłam się z nim droczyć.

Techno: Jedyna osoba która tu może być słodka to Ty! Ja nie jestem słodki!

Ty: Mhmmmm

Techno chciał zaznaczyć odpowiedź groźny jednak szturchenlam jego rękę przez co zaznaczył słodki.

Techno: Y/n!

Ty: Co?- zaśmiałam się ponownie.

,,3 pytanie, czy TechnoBlade jest z kimś w związku"

Techno: No ja nie mogę.- opadł na łóżko.

Ty: Techno!- upadłam mu na brzuch, na dodatek uderzyłam go z łokcia w brzuch.

Techno: Ała..

Ty: Przepraszam, ale to twoja wina, wiedziałeś że jestem oparta o Ciebie!

Techno: Tak wiem, zapomniało mi się.

Wróciliśmy do tamtej pozycji, wtedy zaznaczyłam że nie był w żadnym związku.

Odpowiedziałam na wszystkie pytania okazało się że wszystko dobrze oprucz tego że jest słodki no ale cóż, nie znają to od tej strony co ja.

Po graliśmy trochę A później zbieraliśmy się już do auta, postanowiliśmy pojechać autem Techno twierdząc że: ,,i tak musi zatankować".

Jadąc Techno puścił jakąś muzykę, okazało się że to moja ulubiona więc bez zastanowienia zaczęłam śpiewać.

Techno: Nie mówiłaś że potrafisz śpiewać

Ty: Bo nie potrafię.- zaśmiałam się.

Techno: No jakoś mi się nie wydaje

Ty: Oj tam, nie wiesz jak śpiewam bo ledwo było mnie słychać.

Techno: Słyszałem jak śpiewałaś gdy się myłaś.

Ty: Cud że jeszcze masz uszy.

Techno: Ładnie śpiewasz i nie kloc się ze mną że nie bo ma rację.

Ty: Dobrze, nie będę się kłóciła z tobą nerdzie.- zaśmiałam się.

Techno: Sama jesteś nerdem.

*powiadomienie*

Ty: Chwilę, sprawdzę co to.

Weszłam na messengera i zobaczyłam że Wilbur wysłał na grupę jakieś zdjęcie, weszłam na nią żeby zobaczyć jakie, wtedy ujrzałam fanarta na którym ja i Techno się całujemy konkretnie to nasze skiny przerobione na ludzkie ale tak czy siak to dalej my.

Nie taki straszny jak go malują.../Technoblade X Reader [Zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz