6.

4.5K 229 435
                                    

Spojrzałam na Techno po czym odebrałam. Techno w tym samym czasie włączył że przerwa i zaraz wrócimy.

Ty: Halo?

Mama: Y/n?! Wszystko dobrze?

Ty: Tak mamo wszystko dobrze

Mama: Twoja siostra pokazała mi filmik co się stało, jest on już w całym Internecie. Wystraszyłam się gdy zobaczyłam co się stało i musiałam zadzwonić.

Ty: Wszystko dobrze mamo, jednak gdyby nie Techno to mogło by się skończyć gorzej.

Mama: Jest gdzieś obok?

Ty: Tak, siedzi obok mnie.

Mama: Podglosnisz?

Ty: Tak

Podglosnilam telefon i spojrzałam na Techno, on mi posłał pytający wzrok.

Mama: Techno?

Techno: Tak proszę pani?

Mama: Dziękuję Ci za to co zrobiłeś, cieszę się ze byłeś wtedy przy Y/n.

Techno: Na prawdę nie ma za co dziękować, nie mógłbym tego tak zostawić.

Mama: Ale i tak bardzo dziękuję.

Wyciszyłam telefon i przełożyłam do ucha.

Mama: Już wyciszyłaś?

Ty: Tak

Mama: To jest ten chłopak?

Ty: Może.- zaśmiałam się A Techno tylko patrzył nie rozumiejąc o czym rozmawiamy.

Mama: Wydaje się bardzo opiekuńczy, i jest przede wszystkim bardzo przystojny.

Ty: Dobra mamo później pogadamy bo teraz streama prowadzimy.- nie chciałam kontynuować tej rozmowy bo czułam że robię się czerwona.

Mama: Dobrze, zadzwoń później.

Ty: Dobrze, papa

Mama: Papa

Rozłączyłam się i odstawiłam telefon na biurko Techno.

Ty: Jesteś na plusie u mojej mamy.- zaśmiałam się.

Techno: Dobrze wiedzieć.

Ty: Dobra włączamy bo trzeba to wytłumaczyć.

Po wytłumaczenie wszystkiego graliśmy dalej, jak się okazało Dream napisał mi Ip do serwera smp do którego dołączyłam więc wraz z techno graliśmy na serwerze, zbudowałam własna bazę i zacząłam szybko zbierać surowce oraz zbroje.

Techno: No dobrze, na dziś już koniec streama, Paaaaa.- pomachał co zrobiłam również.

Techno wyłączył Streama i komputer, zrobiłam tak samo.

Techno: Oglądamy coś?

Ty: Możemy ale po filmie będę musiała się zbierać.

Techno: To Ciebie odwiozę lub odprowadze.

Ty: Sama pojadę

Techno: Albo Ciebie odwiozę albo zostajesz u mnie.

Ty: No to mnie odwieziesz.

Techno: No, a teraz oglądamy

Usiadłam obok niego, dość blisko, przykryłam się kocem bo on nie chciał i oglądaliśmy, w połowie film objął mnie ręką i lekko przytulił.

Pov Techno

Pod koniec filmu spojrzałem na Y/n która przytulona do mnie spała, wyłączyłem więc telewizor i ją powoli podniosłem, położyłem ja na łóżku i przykryłem.

Nie taki straszny jak go malują.../Technoblade X Reader [Zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz