14.

3.7K 207 178
                                    

Obudziłam się i od razu chwyciłam za telefon, była godzina 13:26. Tym razem Techno był tak przytulony że dotykał mnie ciałem. Nie powiem motylki w brzuchu miałam ogromne.

Chciałam go budzić ale było mi go szkoda, pierwszy raz musiał być tak zmęczony bo nigdy nie spał aż do prawie 14, chociaż to może przez zmianę czasu i teraz jest po prostu noc w Kalifornii. Tak czy siak czy ja go obudzę czy reszta nie ma prawie znaczenia z wyjątkiem że oni obudzą go później A ja bym obudziła go teraz, stwierdziłam że pozwolę mu jeszcze pospać, wzięłam telefon do ręki i zaczęłam przeglądać Twittera. Widzialam dużo Fanartów z nami które nie powiem były słodkie, jednak znalazły się też takie w których jestem w łóżku z nim. Postanowiłam więc zareagować.

Post: WhiteCloud

Kochani, rozumiem wasze shipowanie i wam go nie zabraniam tak samo fanartów które dość słodkie, jednak prosiłabym zaprzestania robienia fanartów ze mną i Techno w łóżku bo nie jest to komfortowe, a widzę tego dość dużo więc gdybyście mogli to zaprzeztancie. Dziękuję i życzę miłej nocy/dnia.

Dreamwastaken:
Dobrze mówisz 👍🏻
|
|
Sapnap
Takie fanarty są słabe

Po wstawieniu posta zaczęłam przeglądać różne Social media. Na tiktoku napotkałam się na mega słodkie edity ze mną i Techno, oglądając je uśmiech sam mi się pojawiał na twarzy.

Nagle poczułam jak Techno opiera swoją głowę na mojej szyi i patrzy co oglądam.

Ty: Dzień dobry

Techno: Dzień dobry, co oglądasz?

Ty: Filmiki które mam w dc na tiktoku.

Techno: Mhm, o której wstałaś?

Spojrzałam na godzinę, była 13:33.

Ty: Wstałam o 13:26 więc 7 minut temu.

Techno: Zaraz pewnie przyjdą i gdzieś nas zabiorą, A ja bym z chęcią dalej spał.- oparł brodę o moją głowę.

Ty: W Kalifornii jest noc więc się nie dziwię że jesteś dalej zmęczony.

Techno: A u Ciebie? Nie jesteś zmęczona?

Ty: Odrobinę jednak często zarywałam noce i jestem przyzwyczajona do zmian czasu ponieważ za małej często się przenosiliśmy z powodu ojca i pewnych problemów.

Techno: Mhm

========
Cały dzień minął przyjemnie, spędziliśmy czas z prawie każdą osobą z smp która przyjechała, chodziliśmy po mieście, i po parkach, odwiedziliśmy również wesołe kistawczko które było akurat.

Kolejnego dnia pożegnaliśmy się z większością osób które już wracały do domów, za to ja z Techno wybraliśmy się na miasto.

Dzisiaj był dość chłodny dzień więc założyłam moje cieplejsze buty, bluzę Techno i kurtkę z szalikiem.

Ty: Dalej nie rozumiem jak możesz chodzić w samej bluzie i nie jest Ci zimno?!

Techno: Żebyś się patrzyła i marzła.- zaśmiał się.

Ty: Ha ha ha bardzo śmieszne

Techno: Idziemy gdzieś coś zjeść?

Ty: Pewnie!

Skierowaliśmy sie do jednej z restauracji które polecał nam George.

Gdy byliśmy na miejscu usiedliśmy przy jednym ze stolików i zbieraliśmy coś z menu, po zamówieniu czekając na jedzenie rozmawialiśmy. Znamy się już ponad 3 miesiące i jeszcze nigdy gdy rozmawialiśmy nie mieliśmy problemu z tematami, mieliśmy dużo wspólnego ze sobą co za sobą boisko to że mieliśmy mase tematów do rozmów. Jestem też szczęśliwa że Techno się tak przede mną otworzył, widzialam jak rozmawia z Wilbirem, Philem lub Niki i był taki chłodny i obojętny, nie pokazywał tak emocji jak przy mnie.

Ty: Techno, mam do Ciebie pewne pytanie.

Techno: O co chodzi?

Ty: Bo ostatnio gdy jechaliśmy na Meet up dostałeś to powiadomienie prawda?

Techno: Nooo tak

Ty: I wtedy powiedziałeś żebym zobaczyła co to, wtedy zauważyłam że na twojej tapecie jestem ja.- momentalnie Techno się zachłysnął wodą którą pił.- I później Jeszcze wywiad na którym powiedzieli że miałeś na streamie, na początku pomyślałam sobie że mogłeś mieć takie wyzwanie czy coś ale później gdy usłyszałam to o tym stremie pomyślałam że muszę zapytać...

Techno: Ja...uh....może...um..

Zauważyłam że nie wiedział co powiedzieć, położyłam swoją rękę na jego i się uśmiechnęłam.

Ty: Jeśli nie chcesz nie musisz na razie mówić.

Techno spojrzał na mnie po czym Spuscił głowę

Pov Techno

Gdy usłyszałem o tym że Y/n widziała moja tapetę zachłysnąłem się wodą, nie wiedziałem że ją widziała. Wtedy gdy ją poprosiłem żeby zobaczyła co to za powiadomienie kompletnie zapomniałem że jest na mojej tapecie.

Y/n: I później Jeszcze wywiad na którym powiedzieli że miałeś na streamie, na początku pomyślałam sobie że mogłeś mieć takie wyzwanie czy coś ale później gdy usłyszałam to o tym stremie pomyślałam że muszę zapytać...

Techmo: Ja...uh...może...um...- nie mogłem się wysłowić, od 15 roku życia nie miałem żadnej dziewczyny ani żadna mi się nie podobała, chciałem powiedzieć Y/n że mi się podoba ale nie wiedziałem jak, a gdy tylko zebrałem w sobie odwagę żeby jej to powiedzieć to za każdym razem gdy do niej podchodziłem ją traciłem i tak jest już od dłuższego czasu.

Y/n: Jeśli nie chcesz nie musisz narazie mówić.- posłała mi uśmiech który zawsze dodawał mi otuchy jednak tym razem nie zadziałał, byłem zły na siebie za to że odpuściłem kolejna szansę. Spuściłem głowę w dół.

Pov Ty

Siedzieliśmy w ciszy aż kelnerka przyniosła jedzenia, trochę żałuję że o to zapytałam bo zrobiło się nie komfortowo oraz przestaliśmy rozmawiać. Na szczęście gdy zaczęliśmy jeść spowrotem zaczęły się nasze rozmowy.

Po zjedzeniu Techno oczywiście zapłacił bo mi nie pozwolił, wyszliśmy z restauracji i zaczęliśmy iść w stronę pobliskiego parku.

??: Kogo ja tu widzę, Techno jak ja Ciebie dawno nie widział*m...

Techno stanął w miejscu A ja spojrzałam na niego.

Nie taki straszny jak go malują.../Technoblade X Reader [Zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz