Przeszliśmy się po parku rozmawiając. Później wróciliśmy do domu.
Ty: Gdzieś idziemy czy może chcesz coś po oglądać i odpocząć?
Techno: Możemy coś po oglądać.
Ty: Okej to idź do salonu coś wybierz A ja zrobię jakiś popcorn.
Wzięłam ze sobą telefon i od razu napisałam do mamy żeby zrobiła jutro więcej jedzenia bo nie przyjdę sama.
Robiąc popcorn usłyszałam dzwonek do drzwi, gdy wychodziłam z kuchni zobaczyłam Techno w drzwiach, był na tyle wysoki że nie wiedziałam kto stoi na przeciwko niego.
Ty: Kto to
Techno: Masz chłopaka?.- obrócił się i spojrzał obojętnie na mnie.
Ty: Nie mam, o co chodzi?- wepchnelam się przed niego i zobaczyłam mojego ex Krystiana.
Krystian: Hej skarbie
Ty: Co ty tu robisz Krystian? I nie mów na mnie skarbie zerwalismy kilka miesięcy temu bo mnie zdradziłeś.
Krystian: I widzę że szybko sobie kogoś znalazłaś.- spojrzał wrogo na Techno.
Techno: Nawet jeśli to co ci do tego, pewnie znalazłeś sobie jakąś dzień po zerwaniu gnojku więc nie jesteś lepszy.- Techno chwycił mnie w talii i przyciągnął bliżej siebie.
Krystian: Nie tym tonem do mnie!
Techno: Bo co mi zrobisz.- zaczął do niego podchodzić.
Ty: Okej okej, Techno spokojnie.- zaczęłam go kierować do tyłu.- Krystian wynoś się stąd!
Krystian: Wrócę, będziesz moja!
Ty: Zapomnij!
Zamknęłam drzwi, wtedy zauważyłam że Techno rozluźnił dłonie.
Ty: Zignoruj go, to dupek.
Techno: Ale mówił że wróci, następnym razem mu przywale.- powiedział wkurzony.
Ty: Czy Ty jesteś zazdrosny?- zaśmiałam się lekko.
Techno: Może..- powiedział obojętnie i wrócił do salonu.
Ja poszłam do kuchni po popcorn.
Ty: Techno, chcesz jakieś piwo?
Techno: W sumie to tak
Ty: To chodź wybierzesz sobie jakieś
Zaczęłam przeglądać i wybierać jakieś dla siebie.
Po chwili poczułam że Techno mnie przytula od tyłu.Techno: Dużo masz piwa, alkoholiczką jesteś?- zaśmiał się.
Ty: Nie, ostatnio była u mnie rodzina i przyniosła tego tyle.
Techno: Ten poproszę.- pokazał mi na jedną z butelek.
Ty: Proszę.- podałam mu. Poczułam że przez chwilę mocniej mnie przytulił A później poszedł otworzyć.
Skierowaliśmy sie do salonu i zaczęliśmy oglądać film.
Po 2 godzinach się skończył.
Ty: Teraz pytanie, robimy obiad, zamawiamy obiad czy idziemy gdzieś na obiad?
Techno: Możemy coś zrobić na obiad.
Ty: Okej.- wstałam i skierowałam się do kuchni, Techno zrobił to samo. Rozejrzalam się po szafkach i lodówce.- Nie wiem co możemy zrobić.
Techno: Mamy wszystko na taki gulasz więc możemy zrobić gulasz.
Ty: Opcja Technokucharz uruchomiona.- zaśmiałam się.
CZYTASZ
Nie taki straszny jak go malują.../Technoblade X Reader [Zakończone]
Short StoryJedyny z członków smp który budzi grozę na sam widok, malowany jako maszyna do zabijania której każdy się boi, mówią ,,bezlitosny oraz serce z kamienia jednak najlepszy" jednak napotykając pewną dziewczyna na jednym z meet'upów coś się zmienia, otóż...