Ty: Hej mamo
Mama: Cześć, chodźcie, jestem na podwórku.
Skierowaliśmy sie do wymienionego miejsca na górze.
Mama: Cześć dzieciaki, co tam u was?- ściągnęła rękawiczki.
Nic nie mówiłam, jedynie pokazałam podekscytiwana rękę do przodu. Mama na nią spojrzała i gdy zobaczyła pierścionek zakryła buzię.
Mama: O mój Boże, na prawdę?- spojrzała pytająco na nas.
Ty: Tak.- powiedziałam szczęśliwa po czym ją przytuliłam. Później przytuliła Techno.
Mama: Tak się cieszę razem z wami, gratuluję.- wytarła łzy spływające po policzkach.
Techno: Dziękujemy.
Nagle przyszła moja siostra o dziwo z Tommym?
Sara: Oj hej, co tam?
Techno: Tommy?
Tommy: Hej
Ty: Podejdź.- uśmiechnęłam się.
Sara podeszła.
Sara: No co?
Pokazałam jej moja rękę.
Sara: I c..o mój Boże, nie?- spytała nie dowieżając.- To jest tak serio?
Ty: Tak.- Sara przytuliła mnie mocno A Tommy podszedł do Techno i mu pogratulował. A później na odwrót.
Po kilku dniach też postanowiliśmy wstawić to na Twittera i się podzielić z innymi znajomymi.
Dalej nie mogę uwierzyć że to się stało na serio, jestem bardzo szczęśliwa☁️❤😍
Philza
😮 moje dzieci dorastają 😭 gratulacje 😊
|
|
WhiteCloud
Dziękujemy 😊Razem z Techno postanowiliśmy że jeśli jesteśmy już zaręczeni możemy przecież zamieszkać razem prawda? Otóż to, razem z Techno wykupilismy nie duży domek w okolicach jego miasta który nam się podobał.
Wynajelismy firmę przeprowadzkowa bo trzeba było przetransportowac wszystkie nasze rzeczy do domu który już na nas czekał, z rzeczami Techno nie było dużego problemu jednak z moimi trochę był no ale jakoś sobie daliśmy radę.Rozpakowywanie, urządzanie oraz kupowanie mebli i całej kuchni zajęło nam ponad miesiąc.
Po miesiącu mogliśmy już mieszkać spokojnie u siebie, mieliśmy ogródek z tego też powodu razem z Techno postanowiliśmy wziąć szczeniaka Huskiego.
Byłam szczęśliwa, miałam obok siebie mężczyzne swoich marzeń, dosłownie swoich marzeń haha, i pomyśleć że to wszystko zawdzięczam jednemu meet up'owi. Co do meet upów, wszystko było normalnie tylko na miesiąc zrobiliśmy przerwę aby na spokojnie się przeprowadzić i wszystko załatwić, po tym wszystkim wróciliśmy do regularnego streamowania tyle że tym razem obydwoje mieliśmy swoje sprzęty itp.
I te całe życie, te wszystkie akcje, znajomi, oraz Techno który jest najlepszy z tego wszystkiego, wszystko zawdzięczam meet up'owi.
CZYTASZ
Nie taki straszny jak go malują.../Technoblade X Reader [Zakończone]
Short StoryJedyny z członków smp który budzi grozę na sam widok, malowany jako maszyna do zabijania której każdy się boi, mówią ,,bezlitosny oraz serce z kamienia jednak najlepszy" jednak napotykając pewną dziewczyna na jednym z meet'upów coś się zmienia, otóż...