5.

4.6K 225 550
                                    

Gdy wstałam zobaczyłam że mam pełno powiadomień od Techno i dużo oznaczeń pod Twittami aż bałam się wchodzić i patrzeć.

Technokucharz

Widziałaś te zdjęcie?
Te fanarty na dodatek
Patrz na tego fanarta fajnie na nim wyszłaś haha
*zdjecie*

O co chodzi? Dostałem tyle powiadomień z Twittera że aż boję się tam wchodzić na dodatek Ty jeszcze dużo wiado wysłałeś, o co to jest za fan Art?!

Zobacz na Twittera to zdjęcie

Bez zastanowienia włączyłam Twittera na którym ukazało mi się kolejne zdjęcie gdy się przytulam z techno przy moim bloku.

Technokucharz

Ktoś nas śledzi czy co?!

Albo ta osoba mieszka w tym samym bloku co Ty lub przechodziła

No to już wiem że będzie problem na streamie

A właśnie co do streama, może chcesz dzisiaj przyjść i ze mną pograć na streamie?

Okej, dobry pomysł

No i git, to przyjadę po Ciebie tylko napisz o której będziesz chciała

Spokojnie, jest ładna pogoda więc się przejdę, nie jest to daleko

Na pewno? Może przynajmniej przyjdę po Ciebie?

Spokojnie, nie trzeba

No okej ale gdyby coś się działo to dzwoń to szybko przyjadę

Dobrze

Stwierdziłam że nie mam nic lepszego do roboty więc poszłam wziąć prysznic i się ubrałam w sukienkę którą wczoraj kupiłam później poszła zjeść śniadanie.

Ty: Więc tak, mam laptopa z myszką, telefon i ładowarkę mam, prezent mam (dziś 1 czerwca urodziny Techno) klucze od domu mam. Chyba wszystko więc można iść.- wyszłam z mieszkania i zamknęłam je za sobą.
Później skierowałam się do wyjścia A potem w stronę mieszkania Techno.

Byłam już pod jego drzwiami więc zapukałam. Po chwili usłyszałam otwieranie drzwi w których pokazał się Techno.

Ty: Hejjj

Techno: Halo!

Ty: Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin.- podeszłam i go przytuliłam.

Techno: Oh..Nie wiedziałem że pamiętasz.

Ty: Nie mogłam nie pamiętać.- wyciągnęłam z torebki nie wielkie pudełeczko, jak można było się spodziewać był to pierścionek który kupiłam wczoraj.

Techno: Nie musiałaś, dla mnie prezentem jest to że będziesz w moje urodziny ze mną.- uśmiechnął się i przyjął prezent.

Ty: Przestań bo będę czerwona zaraz!!!

Techno: No już już

Ty: No już otwórz, jestem ciekawa czy ci się spodoba.- ponaglałam co

Techno otworzył pudełeczko i wyjął z niego pierścionek

Nie taki straszny jak go malują.../Technoblade X Reader [Zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz