Techno: Jest tutaj niedaleko mają kawiarnia, może chcesz pójść na kawę?
Y/n: Ooo no jasne że tak
Skierowaliśmy sie w stronę kawiarni, w niej usiedliśmy przy jednym ze stolików i rozmawialiśmy, po chwili podeszła kelnerka.
Kelnerka: Co podać?
Techno spojrzał na mnie dając mi sygnał żebym ja najpierw zamówiła.
Y/n: poproszę czarną kawę
Techno: To samo
Kelnerka: Dobrze.- uśmiechnęła się i odeszła.
Techno: Lubisz czarną kawę?
Y/n: To moja ulubiona.- zaśmiałam się.
Techno: Śmieszne bo moja też.
Y/n: Oooo A ciasto?
Techno: To mówimy na 3
Y/n: 1....2....3..
Techno: Kruszonka
Y/n: Kruszonka
Zaśmialiśmy się obydwoje i tak jeszcze przez chwilę pytaliśmy o ulubione rzeczy na które mieliśmy tą samą odpowiedź.
Techno: Bardzo dużo wspólnego mamy ze sobą.- zaśmiał się.
Y/n: To fakt
Akurat podeszła kelnerka z naszymi kawami
Techno wyciągnął z kieszeni telefon i zrobił zdjęcie naszych kaw, po chwili dostałam powiadomienie na co chłopak na mnie spojrzał.
Techno: Masz włączone powiadomienia o moim Twitach?
Y/n: Tak, często oglądam twoje streamy.
Techno: To miłe
Spojrzałam szybko na jego Twita i przeczytałam treść co napisał bo zdjęcie jest to co przed chwilą zrobił.
,,Chill z dziewczyną którą poznacie za niedługo, szczeny wam opadną"
Uśmiechnęłam się lekko co zauważył ale nic nie powiedział.
Y/n: Słodkie.- zaśmiałam się lekko.
Rozmawialiśmy tak jeszcze z 20 minut aż zobaczyliśmy kilkanaście widzów którzy biegli w tą stronę.
Techmo: O nie, trzeba uciekać.- zaśmiał się i gdy wstałam to za rękę mnie pociągnął w stronę kasy.
Techno: Macie jakieś wyjście tylnie?
Kelnerka zobaczyła o co nam chodzi, grupka fanów zaczynała wchodzić właśnie do kawiarni. Pokazała nam drogę i my szybko się tam udaliśmy.
Starałam się zasłonić twarz bo nie chciałam żeby któreś z fanów mnie zobaczyło przed wyjściem na scenę.
Od razu po wyjściu skierowaliśmy się już za scenę. Na miejscu spotkaliśmy już wiele innych Youtuberów.
Y/n: Powiem Ci śmieszny fakt, wzięłam ze sobą laptopa i myszkę, nie sądziłam że kogoś tu poznam z kim bym rozmawiała.- zaśmiałam się.
Techno: Ale poznałaś mnie i jesteś skazana również na mnie.
Y/n: Kto powiedział że muszę z Tobą tu być?- zaśmiałam się.
Techno: Nie musisz lepiej spytać czy chcesz?- spojrzał na mnie z uśmiechem.
Y/n: Okejjjjjjjj.- odwróciłam wzrok w inną stronę przez co Techno się zaśmiał.
Nadeszła w końcu nasza pora na wyjście, bardzo się stresowałam i czekając cały czas sprawdzałam czy jest wszystko okej.
Techno: Stresik?
Y/n: Nie wiesz nawet jaki
Sam: Pierwsza osoba jest to nikt inny jak TechnoBlade!!!- słyszałam krzyki i wiwaty jego fanów. Zanim wyszedł spojrzał na mnie.
Techno: Będzie dobrze.- powiedział po czym wyszedł.
Techno: Halo!
Sam: Druga osoba będzie osobą która jest tutaj pierwszy raz i prawdopodobnie już wiecie kto to, nasza kochana Y/n!!!!- wykrzyczał, chciałam uciec ale nie pozwoliłam na to, zacząłam wychodzić, słyszałam ciszę jednak gdy wyszłam wszyscy zaczęli głośno krzyczeć.
Y/n: Witajcie kochani.- uśmiechnęłam się po czym udałam się na kanapę obok Techno.
Sam: No więc tak jako iż Y/n jest kobietą zaczniemy pytaniem do niej.
Y/n powiedz nam proszę dużo osób zapytalo o to, czy jesteś aktualnie w związku?Y/n: Nie nie jestem.- zaśmiałam się lekko.
Sam: A Ty TechnoBlade?
Techno: Tak samo
Sam: TechnoBlade, czy masz zamiar w najbliższym czasie organizować z kimś walkę 1 vs 1?
Techno: Może...
Sam: Okej, Y/n Czy masz może swojego ulubionego streamera lub stramerke?
Zaśmiałam się nerwowo.
Y/n: Owszem mam.
Sam: Kogo?
Spojrzałam na Techno dając znak innym że o niego chodzi. Chłopak się wtedy uśmiechnął.
Sam: A Ty Techno?
Techno: Może i mam może nie
Sam: Dobrze
Sam zadał jeszcze kilkanaście pytań po czym meet up się kończył.
Sam: Osoby z VIP mają okazję spotkać się z naszymi Youtuberami.
Po chwili gdy już staliśmy i czekaliśmy na fanów zobaczyłam dość sporą ilość osób.
Fan: Hej Y/n mogłabym prosić zdjęcie z Tobą i TechnoBlade?- spojrzała na chłopaka.
Y/n: Jeśli się zgodzi to nie ma problemu
Po chwili robiliśmy zdjęcie jednak ja próbowałam trochę uciec z kadru ale Techno mi na to nie pozwolił. Chwycił mnie w talii i przyciągnął bliżej siebie.
Tak minęło ponad 5 godzin, była już 22:37 A ja ledwo potrafiłam wstać na nogach.
Techno: Widzę że jesteś bardzo zmęczona
Y/n: Powiem szczerze że jeszcze nigdy nie byłam tak padnięta jak dziś
Techno: Ale co było aż tak strasznie?
Y/n: No nie.- zaśmiałam się.
Techno: jedziemy?
Y/n: Tak, podaj mi adres i zaraz będę jechała autem tylko muszę do niego dojść.
Techno: Nie ma mowy, Ty mi po drodze wypadek spowodujesz
Y/n: Nie przesadzaj
Techno: Nie ma mowy.- Podszedł do mnie i mnie podniósł.
Y/n: Techno!- zdezorientowana chwyciłam go za szyje.
Techno: Spokojnie, jesteś strasznie lekka, aż za lekka. Ty coś w ogóle jesz?
Y/n: Jakbym nie jadła to bym nie żyła, głupie pytanie Techno.
Techno: Nie chodziło mi o to ale mniejsza.
Zaniusl mnie do swojego auta i pojechaliśmy do niego.
Gdy byliśmy na miejscu zaczęłam wychodzić za to on szybko do mnie podszedł i gdy już wyszłam z auta i zamknęłam drzwi ponownie mnie podniósł.
Y/n: Techno! Potrafię przecież chodzić!
Techno nic nie powiedział jedynie szedł w stronę jego mieszkania. Nie wiem nawet kiedy zasnęłam.
CZYTASZ
Nie taki straszny jak go malują.../Technoblade X Reader [Zakończone]
Short StoryJedyny z członków smp który budzi grozę na sam widok, malowany jako maszyna do zabijania której każdy się boi, mówią ,,bezlitosny oraz serce z kamienia jednak najlepszy" jednak napotykając pewną dziewczyna na jednym z meet'upów coś się zmienia, otóż...