Ty: Wiedziałam że to nadejdzie.
Techno: No widzisz, najważniejsze że jesteśmy na to przygotowani.
Ty: Wszyscy już stąd wyszli?
Techno: Tak
Otworzyłam Ender Chest'a i wyciągnęłam z niego kilka broni o wiele lepszych od tamtych.
Ty: No to chyba jesteśmy gotowi.- wyszliśmy przed naszą bazę gdzie stali wszyscy.
Techno podglosnil mikrofon.
Dream: Wszyscy gotowi?
Wszyscy: Tak
Ty: Jak najbardziej
Techno: Zawsze
Dream: No to idziemy.- zaczęliśmy biec.
Chat zwariował, niektórzy pytali czy jestem z Techno niektórzy byli pod ekscytowani wojną.
========
Walczyliśmy już z jakieś 30 minut gdy nagle usłyszałam.
Wilbur: It was never mean to be.
Spojrzałam na Techno A on na mnie, wiedzieliśmy co to oznacza.
Po chwili L'Manberg zniknął, wtedy wszyscy zaprzestał walki i oglądali jak L'Manburg zostaje zniszczony przez TNT.
Tommy: L'Manberg!!!!!!
Quackity: Philza!
Dream: Yesssssssss!!!
Wszyscy z naszej grupy się wycofali, L'Manberg został zniszczony.
Techno zakończył Streama.
Ty: Dziś się aż za dużo zadziało- zakryłam rękoma twarz i się zaśmiałam.
Techno: To co teraz?- wziął mój telefon do ręki i spojrzał na godzinę.- Jest 20:19
Ty: Chcesz w coś pograć?
Techno: A Ty?
Ty: No po to pytam
Techno: No to idziemy w coś pograć.- podniósł mnie na ręce i zaniósł do salonu.
Ty: Tobie się jeszcze nie nudzi takie noszenie mnie? Nie jestem ciężka?
Techno: Ledwo czuje twój ciężar
Ty: No już nie przesadzaj
Techno: Mówię serio.- posadził mnie na kanapie.
Techno włączył jakąś grę, podoba do ostatniej bo trzeba ją przejść.
Ty: Co to za g..- przerwał mi jumpscare który wyskoczył w niej, wtedy aż podskoczylam ze strachu.
Techno się lekko zaśmiał.
Ty: Matko boska, czemu nie powiedziałeś że to horror, nawet nie wiesz jak się wystraszyłam!- powiedziałam wkurzona.
Techno: No już już.- zatrzymał grę i mnie przytulając zaczął głaskać po głowie.
Spojrzałam na niego i w sumie teraz pierwszy raz mogłam się dokładnie przyjrzeć jego oczą, wyglądały jakoś dziwnie.
Ty: Techno, czy ty masz soczewki?
On spojrzał na mnie zaskoczony.
Techno: Skąd wiedziałaś?
Ty: Czemu mi nie powiedziałeś że nosisz soczewki.
Techno: Tak jakoś..
Ty: Pokażesz swoje prawdziwe oczy?
Techno: Uh...no...okej...- zaczął ściągać soczewki.
CZYTASZ
Nie taki straszny jak go malują.../Technoblade X Reader [Zakończone]
القصة القصيرةJedyny z członków smp który budzi grozę na sam widok, malowany jako maszyna do zabijania której każdy się boi, mówią ,,bezlitosny oraz serce z kamienia jednak najlepszy" jednak napotykając pewną dziewczyna na jednym z meet'upów coś się zmienia, otóż...