♦Hádka, která se proměnila v bitvu♦

324 27 0
                                    

Běžel jsem chodbami, co nejdál od knihovny. Popadal jsem běh, ale nezastavoval jsem. Po chvíli jsem už vážně nemohl dál, a proto jsem se zastavil, nemohl jsem dýchat a podlamovala se mi kolena, neudržel jsem rovnováhu a spadl jsem na zem. Po malým odpočinku jsem se zvedl a usoudil jsem, že bych tu "novinu" měl oznámit Ronovi a Hermioně. Vydal jsem je hledat, protože jsem vážně nevěděl, kde by mohl Ron trucovat. Procházím chodby a místnosti v Bradavicích, ale nikde jsem je nezahlédl, a proto jsem se je vydal hledat venku. Vyšel jsem zadním vchodem a prošel celou mýtinu, až na jezero, ke kterému jsem se blížil, Zde jsem zahlédl skupinky lidí, jak dívek, tak i kluků, jak na sebe pokřikují, vypadalo to jakoby se o něčem či někom hádali, proto jsem sešel po kopci dolů tak, aby si mě nikdo nevšiml a skrčil jsem se za keřem, který byl blízko místa hádky.

„Řekl jsem, že je můj a půjde tam se mnou!", vykřikl vysoký chlapec ze Mrzimoru.

„A ptal ses ho? Ne, a stejně ho chceš jen proto, protože je slavný!", zapojilo se do hádky mladé děvče.

„Ne, ale zeptám se.", zašklebil se chlapec a dal ruce do kříže.

„O koho se zde hádají?", zeptalo se mé podvědomí i když jsem věděl, že jde o mě.

„Jste vážně vtipní-", zasmálo se děvče, které pocházelo z naší koleje, „Vy se zde hádáte o Pottera, ale nikdo o Malfoye.", vyslovilo a podlomila se jí kolena.

„PCHE, Malfoy, holka, ty vážně nemáš vkus.", zašklebím se.

„MALFOY?", vykřikl a zasmál se chlapec a někteří se i k němu přidali, taktéž i já bych byl mezi nimi.

„Jistě?!", začalo se děvče bránit.

„Vážně nás chceš zde přesvědčovat, že Malfoy je lepší?", přidá se další chlapec, který je ale výškově nižší než chlapec ze Mrzimoru. 

Než jsem se nadál, už zde probíhala bitva, kouzla létala všude a narážky taktéž. Rychle jsem se odebral k odchodu, protože jsem nechtěl dostat jedno nevydařené kouzlo. Vyšlapal jsem kopec a vydal jsem se rychle hledat mé přátelé. Obešel jsem školu a uviděl jsem Rona a Hermionu pod stromem, hned s jsem se rozběhl k nim.

„Hermiono, Rone!", vykřikl jsem radostí.

„Harry?", Ron se zeptal a otočil se směrem ke mně se zamračeným výrazem v obličeji.


--------------------------------

♦𝑨𝒖𝒕𝒉𝒐𝒓: 𝑨𝒎𝒚𝑴-𝑷♦

𝐴𝑚 𝐼 𝑏𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟?/𝐷𝑟𝑎𝑟𝑟𝑦-𝐶𝑧𝑒𝑐ℎKde žijí příběhy. Začni objevovat