Přiběhl jsem k nim a sedl si vedle nich do tureckého sedu, Hermiona se usmívala, ale to jsem nemohl říct i o Ronovi. Měl výraz jako ti, kteří se účastnili bitvy. „Ach, ano, proto jsem zde.", řeknu si pro sebe.
„Hermiono?", oslovím svoji kamarádku.
„Hm-?", vytvoří zvuk, kterým nabádala, ať se ptám.
„Um-", zasekl jsem se, protože jsem nevěděl, jak dál-, „No, jak si se zmiňovala o tom plesu či co to bylo, tak-", nedopověděl jsem větu, protože mi do toho Hermiona skočila. „Tak?", povytáhla obočí nahoru. „Ach, je to těžké!", vykřiknu a zvednu obě ruce nahoru.
Ron jen protočí očima a odfrkne si, na což ho Hermiona probodla pohledem.
„Vše je v pořádku, jen se vydýchej a pak nám řekni, co se děje, ano?".
„Jistě.", vydechnu.
„No, takže jak jsem říkal, ten ples-, VŠICHNI SE HADAJÍ O MĚ A MALFOYE!", poslední větu vykřiknu, ať to mám za sebou.
„Jistě, ty jsi ten vyvolený.", odvětí Ron kousavě.
Hermiona se na Rona otočí, „Můžeš se konečně chovat normálně, nechápu, co s tebou je!", vyštěkne a jednu mu vlepí, Ron vážně nečekal, že mu Hermiona vrazí, proto na ní koukal s vykulenýma očima. Ron se zvedl a odešel s rukou na tváři, kde se mu objevil obtisk Hermiony ruky.
„Takže-", pokračovala Hermiona.
„Prostě se o mě perou jak děvčata, tak i chlapci-", vyslovím a sklopím hlavu.
„To je v pořádku Harry, budeš si muset vybrat-", odvětí Hermiona.
„S tímto mi asi nepomůžeš, že?", zeptám se naivně.
„Ne, s tímto ti ani pomoc nemohu Harry, je na tobě, koho si vybereš a alespoň máš větší výběr, tak si toho važ.", poví mi Hermiona.
„No a já budu muset zase toho náfuku uklidnit, vážně nevím, co se s ním děje.", zasměje se a pomalu se zvedá ze země.
„To přeji hodně štěstí, toto ho asi rychle nepřejde.", pousměji se a zamávám ji na cestu.
„To ne!", křikne a zmizí za rohem.
--------------------------------
♦𝑨𝒖𝒕𝒉𝒐𝒓: 𝑨𝒎𝒚𝑴-𝑷♦
ČTEŠ
𝐴𝑚 𝐼 𝑏𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟?/𝐷𝑟𝑎𝑟𝑟𝑦-𝐶𝑧𝑒𝑐ℎ
Fanfiction𝑵áš 𝒎𝒍𝒂𝒅ý 𝑫𝒓𝒂𝒄𝒐 𝑴𝒂𝒍𝒇𝒐𝒚 𝒎á 𝒐𝒅 𝒑𝒐čá𝒕𝒌𝒖 š𝒌𝒐𝒍𝒚 "𝒄𝒓𝒖𝒔𝒉𝒆" 𝒏𝒂 𝒏𝒂š𝒆𝒉𝒐 𝒉𝒓𝒅𝒊𝒏𝒖 𝑯𝒂𝒓𝒓𝒚𝒉𝒐 𝑷𝒐𝒕𝒕𝒆𝒓𝒂, 𝑫𝒓𝒂𝒄𝒐 𝑴𝒂𝒍𝒇𝒐𝒚 𝒔𝒊 𝒕𝒐 𝒗š𝒆 𝒏𝒆𝒄𝒉𝒄𝒆 𝒑ř𝒊𝒛𝒏𝒂𝒕, 𝒂𝒍𝒆 𝒄𝒐 𝒌𝒅𝒚ž 𝒃𝒖𝒅𝒆 𝒎í𝒕...