♦Dobře, můžeme jít hledat♦

298 27 2
                                    

„Takže, je to chlapec, jak už vím.", povím, aby mohla začít konverzace mezi námi.

„Ano, ale můžeš dostat jen dvě informace, takže si je šetři.", upozorní mě.

„Na co bych se mohl zeptat? Jakou má barvu očí či vlasů ne? Hm, nemohu obecně, musím konkrétně.", zamyslím se v duchu a pokračuji, „Takže vím, že je to chlapec z jiné koleje než já, je v čele té koleje a-?", odmlčím své myšlenky, „To je vše?".

„Co tedy vím o něm?", zeptám se, abych si své myšlenky srovnal.

„Oh, je to chlapec z jiné koleje než ty, je v čele té koleje a u něj bys to nečekal, nečekal bys, že o tebe stojí právně on.", poví a přemístí se k oknu.

„Dobře, mohu první informaci?", zeptám se a otočím se k oknu.

„Jistě, hádanku?", zeptá se mě.

V hádankách jsem špatný, proto odpovím- „Ne, děkuji." A usměju se.

„Dobře, jak zní tvá otázka?"

„Mohu vědět barvu vlasů?"

„Jistě, ale budu romantický, ať se do toho více ponoříš.", zasměje se a otočí se na mě.

„Jeho vlasy jsou jako zlato, na slunečným světle září jako hvězdy večer na obloze. Jsou hebké, jak semiš.", zasměje se a otočí se zpátky.

„To byla tedy romantika.", protočím oči.

„Takže, má blonďaté vlasy, je z jiné koleje a je vůdce té koleje.", dám všechny informace dohromady a začnu pátrat v hlavě kdo by to mohl být.

„HERMIONA!", vyštěknu a vyběhnu z pokoje, muž mě následuje, tedy stín může, ale co už.

Přeběhnu chodbu a zabuším na dveře, stín muže se jen zasměje a stoupne si za mě.

„UŽ JDU, NEBUŠ NA TY DVEŘE!", zařve na mě Hermiona.

Otevřou se dveře a přede mnou, ve dveřích stojí má ospalá kamarádka v pyžamu.

„Co potřebuješ tak pozdě, Harry?", zeptá se a překříží si ruce.

„Máš na chvíli čas?", zeptám se jí.

„hm.", zabručí a vykročila dopředu, což naznačilo, že má, protože ví, že jsem neodbytný.

Následoval jsem ji a stín také, otevřela dveře do klučicích ložnic a poté přešla k mému pokoji, který jsem sdílel s Ronem. Sedla si na postel a naznačila gestem ruky, ať začnu povídat.

„Potřebuji najít jednu osobu.", řeknu a poškrábu se na zátylku.

„Dobře? Jak vypadá nebo jak má vypadat?", zeptá se, aby mi mohla pomoc.

„Nemám moc informací, ale hledám někoho na ples a-", ani jsem to nedopověděl a hned začala pískat.

„Dobře, je to chlapec, je z jiné koleje, čele té koleji a má blonďaté vlasy.", povím, když její povyk ustane.

„Mám jen jednu otázku, jak můžeš vědět tyto informace, jak můžeš vědět, že hledáme zrovna jeho.", poví zmateně, věděl jsem, že se na to zeptá...

„To teď nebudeme řešit, ano?", zeptám se

Místo odpovědi jsem dostal odpověď gestem hlavy, řekla ano, oddychnul jsem si.

„Dobře, mohla bys mi vypsat žaky podle tohoto popisu.", řekl jsem a usmál jsem se.

„Harry, mohu to ano, ale nemyslíš, že těch informací málo?", zeptá se a pohlédne na mě.

„Ano, ale co bys potřebovala znát?", šel jsem na to takticky, řekne mi, co potřebuje znát a já se na to zeptám muže, který sedí vedle mě, ale Hermiona o tom nemá ani tušení.

„Potřebuji vědět něco konkrétního.", řekne zamyšleně.

„Oči, kolej, ročník -", zastavil jsem ji

„Můžeš vědět jenom jednu informaci.", řeknu.

„Ale-", gestem ruky ji ukážu, že jsme to už probírali a ať to nechá na pokoji.

„Dobře, tak asi oči, to další můžeme odvodit.", poví a vítězně se usměje. 


--------------------------------

♦𝑨𝒖𝒕𝒉𝒐𝒓: 𝑨𝒎𝒚𝑴-𝑷♦

𝐴𝑚 𝐼 𝑏𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟?/𝐷𝑟𝑎𝑟𝑟𝑦-𝐶𝑧𝑒𝑐ℎKde žijí příběhy. Začni objevovat