,,Hermiono! Nech mě, to není má chyba!" uslyšel jsem hlas Rona, ve kterém byl cítit hněv. Zatočil jsem za roh a dostal jsem náhled na mé přátelé, Hermiona mlátila Rona po hlavě knihou a Ron se bránil, usmál jsem se a vykročil jsem za nimi.
„Ahoj, co tady děláte?", zeptám se s úsměvem na tváři. Ron se otočil jako první a Hermiona až pak. Ron mě probodl pohledem, za co schytal další pohlavek knihou od Hermiony.
„Au, jen jsem se na něj podíval.", odsekne Ron. Hermiona protočí očima a obejme mě.
„Ahoj Harry, jak ses nasnídal?", zeptala se s malým úsměvem na tváři.
Oh, jistě, toto mi připomnělo, proč jsem zde, chtěl jsem se jí na to zeptat.
„Dobře, ale mám na tebe otázku." , odmlčím se po chvilce.
„Ale jistě Harry, jen zde chvíli počkej, potřebuji uklidit knihy.", poví mi a zmizí mi ze zorného pole. Sednu si ke stolu a otočím se na Rona.
„Proč jsi dostal po hlavě tou knihou?", zeptám se neklidně Rona.
„Ale nic, jen jsem odmlouval -" , protočí očima a povídá dál „a ještě jsme se pohádali.", řekne a skloní hlavu.
„Proč?", zeptám se a mé zorničky se smrští. Panoval ve mně ještě větší neklid než na začátku.
„Je to těžké-", poškrábe se Ron za zátylku a po chvilce otevře ústa, aby mi odpověděl na moji otázku, ale hned je zavře, protože k nám mířila Hermiona. Přisedla si k nám a otočila svůj zrak na mě.
„Na co ses chtěl zeptat?", položí mi otázku.
„Oh, jistě, nevíš po případě nevíte, co se děje?", zeptám se Hermiony, ale v půlce mé otázky jsem pohlédl na Rona, a proto jsem se opravil. Ron zvedne jedno obočí.
„Jak co se děje?", zeptá se Ron, protože neví, o čem mluvím.
„Nevím, jak to popsat, ale všichni na mě dnes koukali, a to se prostě dennodenně neděje.", odmlčím se a můj úsměv spadne. Hermiona zavře oči. Ron a já jsme na sebe pohlédli a oba dva jsme měli v obličeji nechápající výraz.
„Už vím!", vykřikne Hermiona radostí tak, že oba dva jsme spadli ze židle.
„Au, tož si nemusela křičet.", povíme oba naráz a zvedneme se z podlahy.
„Ano, omlouvám se.", řekne a její radost zmizí.
„V pořádku Hermiono.", utěšoval jí Ron.
„O co se tedy jedná, co se děje Hermiono?", položím ji dvě otázky.
„Příští týden bude ples, školní ples, kde si musíš vybrat svého partnera či partnerku!", vysvětlí Hermiona štěstím.
„Ty bys to potřeboval.", dodá s úšklebkem Hermiona, na což Ron kývl hlavou, že souhlasí.
„Ale já tam nechci a stejně nemám nikoho, s kým bych tam šel." Odpovím, abych je vyvedl z míry.
„A co Ginny?" , zeptají se naráz.
„Ne, ta je s Lenkou, už jsme to ukončili dávno.", pohlédnu na zem.
„Oh, ano, omlouvám se, já zapomněla.", omluví se Hermiona a pohladí mě po zádech.
„Taktéž jsem zapomněl.", odmlčí se Ron, „Stejně nebyla ta pravá.", řekne Ron, aby ulehčil situaci a povedlo se mu.
„Takže musím mít někoho?", zeptám se a pohlédnu na Hermionu.
„Ano Harry, musíš tam s někým jít.", řekne Hermiona.
„Ale já nevím s kým, jinak s kým jdete vy?", kouknu se na ně. Oba dva se usmějí.
„To je tajemství.", zachichotá se Hermiona a Ron se usměje.
„Neboj brácho, někoho si najdeš, nějakou pěknou holku.", mrkne na mě Ron a zasměje se.
„Anebo kluka.", zasměji se na něj a taktéž mrknu na něj.
„KLUKA?!", vykřikl Ron, až i Hermiona poskočila.
„Pstt, neřvi tak, nemusí to vědět celá škola!", upozorním ho.
„Takže ty jsi bisexuál.", zeptá se Hermiona s úsměvem.
„Ano, už to tak bude.", usměji se také, ale Ron ne.
„Děje se něco?", zeptám se Rona.
„Jistě, děje, řekl jsi KLUKA!" zvedne se Ron od stolu a odejde. Pohlédnu na Hermionu, která je z celé situace smutná.
„Neboj Harry, jeho to přejde, jen je toho na něj moc.", pousměje se a obejme mě okolo krku.
„Půjdu za ním a nějak ho uklidním a ty běž hledat, dnes nemáme hodiny, protože naši učitelé jsou nemocní, taktéž další žáci ne, takže máš možnost, a ještě něco Harry, najdi si toho správného či správnou, ano? Jsem vždy tady Harry, takže kdyby něco mohu ti pomoc, ale pospěš, začíná to zítra večer, za úplňku.", usměje se a zmizí.
Teď jen sedím a přemýšlím nad její větou, kterou mi vylíčila, vylíčila mi stejný obsah jako ten muž v mém snu. Kolem mě se vířil prach a na stůl dopadal sluneční svit, ve vzduchu jste mohli cítit staré knihy a vůni kávy.
----------------------------
♦𝑨𝒖𝒕𝒉𝒐𝒓: 𝑨𝒎𝒚𝑴-𝑷♦
ČTEŠ
𝐴𝑚 𝐼 𝑏𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟?/𝐷𝑟𝑎𝑟𝑟𝑦-𝐶𝑧𝑒𝑐ℎ
Fiksi Penggemar𝑵áš 𝒎𝒍𝒂𝒅ý 𝑫𝒓𝒂𝒄𝒐 𝑴𝒂𝒍𝒇𝒐𝒚 𝒎á 𝒐𝒅 𝒑𝒐čá𝒕𝒌𝒖 š𝒌𝒐𝒍𝒚 "𝒄𝒓𝒖𝒔𝒉𝒆" 𝒏𝒂 𝒏𝒂š𝒆𝒉𝒐 𝒉𝒓𝒅𝒊𝒏𝒖 𝑯𝒂𝒓𝒓𝒚𝒉𝒐 𝑷𝒐𝒕𝒕𝒆𝒓𝒂, 𝑫𝒓𝒂𝒄𝒐 𝑴𝒂𝒍𝒇𝒐𝒚 𝒔𝒊 𝒕𝒐 𝒗š𝒆 𝒏𝒆𝒄𝒉𝒄𝒆 𝒑ř𝒊𝒛𝒏𝒂𝒕, 𝒂𝒍𝒆 𝒄𝒐 𝒌𝒅𝒚ž 𝒃𝒖𝒅𝒆 𝒎í𝒕...