♩„UÅŸ zase?"♩

300 27 0
                                    

„Zase jsem zde?", zamyslel jsem a nebyl jsem vedle.

„Zase jsem usnul!", začal jsem nadávat na sebe v duchu.

„Ty jsi zase tu?", zeptal se mě muž a oddychnul si.

„To jsem také zjistil.", odsekl jsem a povzdychnu si.

„To jsi tak rozzuřený, mladíku?", zeptal se.

„Ano, jsem, nemohu se odsud dostat a žádné informace mi už nepředáte.", zamračil jsem se a da ruce do kříže.

„Hm, mohl bych ti ještě nějaké předat a mohu ještě něco udělat.", zasměje se a přiblíží se ke mně.

„Co by to bylo?", zeptám se.

„Oh, informace ti předám pak, ale mohu být s tebou i když neupadneš do spánku, ale uvidíš mě jenom ty.", řekne a podá mi ruku.

„To byste mi napovídal, kdo je pro mě ten "pravý"?", zasměji se a ruku příjmu.

„Ano, mohl bych ti napovědět, ale budeš se moct zeptat jen pětkrát.", poví a táhne mě k jezeru.

„A informace?", zeptám se.

„Na ty se budeš také moct zeptat, ale jen dvakrát.", odpoví mi a gestem ruky mi ukáže ať si sednu k jezeru.

Poslechl jsem, jezero bylo čisté, krystalově čisté, tmavá obloha se od hladiny odrážela, mohl jsem vidět i hvězdy s měsícem, ten pohled byl jak z pohádky. Byl jsem tím ohromen.

„Takže, jsi tedy potvrdil, že mohu jít s tebou?", zeptá se.

„Jistě, za pomoc bych by rád.", usměji se.

„No a máte nějakou lidskou podobu?", zeptám se opatrně a pohlédnu na něj, tak, že jsem musel můj pohled odstranit od jezera, protože stál vedle mě, nezdá se to, ale je opravdu vysoký.

„Jistě, Harry a také mě znáš i v "normálním světě".", zasmál se.

„Oh, jsem překvapený a řeknete mi, kdo jste, když jsem Vás potkal či se s Vámi setkávám?", zeptám se.

„Ne, to ti vážně nemohu říci, Harry.", sklopí hlavu.

„Takže budete vypadat, tak, jak teď?", zesmutním, protože jsem byl vážně zvědavý, kdo to může být.

„Ano, stín, to jsi měl na mysli, chlapče?".

„Ano.", odpovím a zvednu se.

„To už se vydáme na cestu?", zasměje se ironicky.

„Ano, tedy jestli mi pomůžeš probudit mě.", zasměji se.

„Oh, ano."


--------------------------------

♦𝑨𝒖𝒕𝒉𝒐𝒓: 𝑨𝒎𝒚𝑴-𝑷♦

𝐎𝑚 𝐌 𝑏𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟?/𝐷𝑟𝑎𝑟𝑟𝑊-𝐶𝑧𝑒𝑐ℎKde ÅŸijí příběhy. Začni objevovat