♦Hvězdy a měsíc♦

282 24 0
                                    

Dobře, budu jí věřit. Byl jsem si tím jistý, a proto jsem vyšel z místnosti, abych se mohl zeptat stínu, který už čekal na moji otázku.

„Potřebuji další informaci.", řeknu. Stín jen kývne hlavou na svolení.

„Jakou barvou očí má?", zeptám se a opřu se o zeď.

„Oh, dobrá otázka, šedé, tmavě šedé oči, jako bouře či mraky v noci na obloze, přes které prosvítají hvězdy a taktéž měsíc.", odpoví mi na moji otázku a zasměje se.

Usměji se také a vydám se do pokoje, ve kterém čeká na mě Hermiona.

„Šedé, má šedé oči.", povím a pousměji se.

„Dobře, ráno ti předám informace.", řekne a gestem těla mi naznačila, že odchází.

Odešla a já se svalil na postel, natož se objevil stín muže, který mi informace o mém "princi" poskytoval.

„Tož ti přeji hodně štěstí, není to tak lehké, jak se zdá, ale informace sis určil dobře.", řekne mi, aby mi zvedl náladu a přemístí se k oknu, aby mohl mít výhled na hvězdy a měsíc, který dnes jasně svítil.

Když se tak koukal na oblohu, napadlo mě, že bychom se mohli přemístit na Astronomickou věž, kde by mohl mít lepší výhled.

„Nechcete se přemístit?", zeptám se a pohlédnu na něj.

„Jistě.", odvětí.

„Dobře, následujte mě.", řeknu a gestem ruky mu ukážu směr.

Procházíme chodbami, které se zdají nekonečné a mezi námi panuje ticho, které přeruší hlas stínu.

„Kdy tam budeme a kam máme namířeno.", zeptá se a čeká na odpověď.

„Oh na Astronomickou věž a už jen vyšlapeme tyto schody.", řeknu a ukážu na schody, které vedou nahoru.

Po dlouhém výšlapu jsme se dostali nahoru na věž.

„Je to tu překrásné.", řekl, ale nadšeně nevypadal, vypadalo to, jako by zde už byl nejméně tisíckrát, což mě překvapilo.

„Ano, to je.", navážu na jeho větu.

Zde byl vážně krásný pohled na nebe. Posadil jsem se na zídku a vedle mě stín. Zde jsme přečkali noc.


--------------------------------

♦𝑨𝒖𝒕𝒉𝒐𝒓: 𝑨𝒎𝒚𝑴-𝑷♦

𝐴𝑚 𝐼 𝑏𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟?/𝐷𝑟𝑎𝑟𝑟𝑦-𝐶𝑧𝑒𝑐ℎKde žijí příběhy. Začni objevovat