♩Váşně Hermiono?!♩

234 22 0
                                    

Celý zpocený jsem se zvedl a hluboce dýchal, ta snaha o probuzení byla velice namáhavá.

„Harry!", usmála se Hermiona.

„Co tady děláš?", byl jsem zmatený.

„No, včera večer jsem šla do postele a viděla jsem tě zde spát, tak jsem tě nechtěla probudit a nechala jsem tě zde, ráno jsi pořád spal, proto jsem se tě snažila probudit, ale bylo to bez úspěchu, proto jsem tě zde nechala a po hodinách, jsem přivedla profesora Brumbála, protože ten vždy věděl, co má dělat.", vysvětlila mi celou situaci.

„Počkej, TY JSI DALA PŘEDNOST UČENÍ PŘEDE MNOU?!", zařval jsem.

„No, nějak tak by se to dalo říci.", zasmála se.

„Neboj, příště ti zde přivedu Malfoye, ať ti dá polibek a ty se probudíš, jako Šípková Růženka.", rozesmála se Hermiona.

„Vážně děkuji.", protočím očima.

„Počkej, kolik je?!", zděsím se.

„Oh, já zapomněla, za dvě hodiny začíná ples-", hned jak to dořekla, jsem zpanikařil a vyskočil z gauče.

„To nestihnu, zbývají mi ještě dvě jména!", začnu pobíhat kolem gauče.

„Máš jen dvě, to je-", nestihla dopovědět větu a hned jsem jí do ní skočil.

„Ne, nemám, jak mohu poznat, kdo je kdo!", panikařil jsem více a více.

„To nevím, ale hlavně klid!", zařvala na mě a já se okamžitě zastavil.

„Takže, běž hledat Bonese a nebreč zde jak malá holka!", zařvala na mě a ukázala na východ.

„Dobře.", odkýval jsem jí ze strachu, protože Hermionu nechcete naštvat.

Ve stresu jsem vyběhl za společenské místnosti a začal hledat Bonese. 


--------------------------------

♦𝑨𝒖𝒕𝒉𝒐𝒓: 𝑨𝒎𝒚𝑴-𝑷♦

𝐎𝑚 𝐌 𝑏𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟?/𝐷𝑟𝑎𝑟𝑟𝑊-𝐶𝑧𝑒𝑐ℎKde ÅŸijí příběhy. Začni objevovat