Další informace jsme řešili až do oběda.
Na obědě jsme se setkali s Ronem, který už byl v celku uklidněný.
„Harry?", špitne Hermiona tak, aby to Ron nezaregistroval.
„Hm.", zabručím a kývnu hlavou tak, abych ji dal svolení k vysvětlování.
„Teď máš možnost se rozhlédnout a všechny na tom listě si prohlédnout.", řekne a sjede očima dolů na moji kapsu, do které mi list vložila.
Pomalu jsem vytáhl list a rozložil ho. Očima jsem začal pátrat po místnosti, někteří neměli šedé oči podle popisu stínu, který mi detailně popsal jeho oči, proto jsem vzal nůž a jména, která neměla takové oči "vyškrtnul". Na listu mi zbyla posledních pět jmen, což byl veliký pokrok. Tuto informaci jsem musel sdělit Hermioně, a proto jsem se na ni otočil a špitl.
„Ano?", zeptá se tiše a povytáhne obočí.
„Zbylo nám pět jmen.", řeknu úsměvně.
„Dobře, věděla jsem, že jsem udělala nějakou chybu ve sepisování.", úsměv mi oplatí.
„Sejdeme se v knihovně.", sdělím ji a odcházím ze síně.
--------------------------------
♦𝑨𝒖𝒕𝒉𝒐𝒓: 𝑨𝒎𝒚𝑴-𝑷♦
ÄTEÅ
ðŽð ðŒ ððð¡ð¡ðð?/ð·ðððððŠ-ð¶ð§ððâ
FanfictionðµÃ¡Å¡ ðððð Ãœ ð«ðððð ðŽððððð ðá ðð ððÄáððð Å¡ðððð "ðððððð" ðð ððÅ¡ððð ððð ððð ð¯ðððððð ð·ðððððð, ð«ðððð ðŽððððð ðð ðð ðÅ¡ð ðððððð ðÅððððð, ððð ðð ðð ðÅŸ ððð ð ðÃð...