♦Začátek plesu♦

250 26 2
                                    

Doběhl jsem před Velkou síň, kde se shromažďovali žáci, mezi davy žáků jsem hledal Hermionu a Rona, který je furt vyvedený z míry. Davy žáků byly tak husté, že jsem se musel odstrkovat jednotlivé žaky na stranu, abych alespoň něco viděl.

„Hermiono!", zařvu na svoji kamarádku, abych alespoň ji nějak našel.

"Ano?", ozval se její hlas, který se mě tázal, co potřebuji.

Její hlas mi pomohl se k jí a Ronovi dostat.

„Ach, tady jsi.", obejmula mě Hermiona štěstím, ráda mě viděla, což jsem o Ronovi říci nemohl, protože ten mě propaloval pohledem.

„Tak jak jsi na tom!?", začala se mě tázat Hermiona.

„Nijak, nenašel jsem ho.", řeknu a se zklamáním sklopím hlavu.

„Co tedy budeš dělat?", zeptala se mě Hermiona, vždy jsem byl rád, když se o mě starala, zastupovala totiž moji matku.

„Prostě si typnu, je to 50/50.", usměji se i když jsem vevnitř posraný strachy.

„Dobře a teď klid, za chvíli to začíná.", zasměje se Hermina nadšením a otočí se směrem k velkým a mohutným dveřím.

Dveře se otevřely, ale dav se nepohl, takže z nich někdo musel vyjít a ano, má dedukce byla správná, ze dveřích vyšel učitel Snape, který velkou síň připravoval, ale teď byl náš doprovod.

„Takže můžete vstoupit, jak projdete dveřmi, najdete si místo a sednete si, je to všem jasné, nechci nikoho vidět stát, jinak h vyhodím a bude měsíc čistit záchody.", ukončil Snape proslov a otočil se čelem k místnosti.

Vykročil a dav ho následoval, jak jsme vešli do Velké síně, mohli jsme vidět strop, který nám mohl usnadnit pohled na noční oblohu s měsícem a hvězdami, stoly byly přemístěné u zdi, aby veprostřed místnosti byl prostor na tanec. Svíčky, které byly obvykle bílé, teď měly barvu zelenou, aby splývaly s podlahou, která byla proměněna v louku.

Našel jsem si místo a usadil jsem se a čekal na Hermionu a Rona.

Když jsme s všichni našli místo a posadili jsme se na něj, tak začal proslov.

„Dnes je velice výjimeční večer, který se opakuje jednou za 36 let, což je velice dlouhá doba.", nadechl se Brumbál a pokračoval.

„Tento večer je ale hlavně věnován Harrymu Potterovi, který si dnes ve 3 hodiny ráno pozve na parket svoji druhou polovičku.", zasmál se Brumbál.

„Zde předám slovo pár učitelům, proto Vám přeji krásný večer a ať si tento moment užijete.", dopověděl Brumbál a předal slovo dalšímu učiteli.  


--------------------------------

♦𝑨𝒖𝒕𝒉𝒐𝒓: 𝑨𝒎𝒚𝑴-𝑷♦

𝐴𝑚 𝐼 𝑏𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟?/𝐷𝑟𝑎𝑟𝑟𝑦-𝐶𝑧𝑒𝑐ℎKde žijí příběhy. Začni objevovat