„Hermiono!", začnu řvát, když doběhnu před knihovnu.
Hermiona se otočila a koukala na mě jak na blázna.
„Oh, ano, omlouvám se, jsme před knihovnou, zde má být klid.", řeknu, ať to neodskáču.
Usmála se a nechápavým pohled mě vybídla, ať začnu vyprávět, proč jsem zde.
„No, vím, že to Ascelin není.", ani jsem nedopověděl větu a rychlým pohybem vytáhla list a vyškrtla ho ze seznamu.
„A dál?", povytáhne zvědavě obočí.
„Když jsem přišel k místnosti, ve které se nacházel, tak se tam hádal s dalším chlapcem, kterému jsem bohužel neviděl do tváře.", odpovím se lží.
Nechápavým pohled mě sjela od hlavy až k patě.
Najednou se jí rozzářily oči.
„Už vím, co jsem ti chtěla oznámit!", řekla načeně, ale její štěstí hned upadlo.
„Um, ples se přesouvá.", nadechne se a pokračuje, „Takže je zítra a bude to hlavně o tobě.", řekne a svěsí hlavu dolů.
„C-COŽE!", začal jsem panikařit.
„Takže si musíš trošičku pohnout.", poví, ale hlavu nezvedá.
„To nestihnu!", začnu tak panikařit více.
„Ale ano, zjistila jsem, kde se nachází William."
Bylo to další jméno, které se nacházelo na papíře. Už jen čtyři jména, protože Ascelina jsme vyškrtli.
„Ano?", zeptám se ji zaskočeně.
„Ano, teď by měl mít trénink.", řekne a zvedne hlavu.
„Famfrpál?", zeptám se, ať zase nezabloudím.
„Ano, ale honem, za chvíli jim končí trénink, tak ať ho chytneš po tréninku.", řekne s úsměvem.
„Jistě.", řeknu a vydám se na cestu.
„Zatím! Pak mi vše oznam.", řekne a otevře dveře do knihovny.
„Neboj, oznámím.", řeknu s úsměvem.
Zajdu za roh a rozeběhnu se ke hřišti, kde má William trénink.
--------------------------------
♦𝑨𝒖𝒕𝒉𝒐𝒓: 𝑨𝒎𝒚𝑴-𝑷♦
ČTEŠ
𝐴𝑚 𝐼 𝑏𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟?/𝐷𝑟𝑎𝑟𝑟𝑦-𝐶𝑧𝑒𝑐ℎ
Fanfiction𝑵áš 𝒎𝒍𝒂𝒅ý 𝑫𝒓𝒂𝒄𝒐 𝑴𝒂𝒍𝒇𝒐𝒚 𝒎á 𝒐𝒅 𝒑𝒐čá𝒕𝒌𝒖 š𝒌𝒐𝒍𝒚 "𝒄𝒓𝒖𝒔𝒉𝒆" 𝒏𝒂 𝒏𝒂š𝒆𝒉𝒐 𝒉𝒓𝒅𝒊𝒏𝒖 𝑯𝒂𝒓𝒓𝒚𝒉𝒐 𝑷𝒐𝒕𝒕𝒆𝒓𝒂, 𝑫𝒓𝒂𝒄𝒐 𝑴𝒂𝒍𝒇𝒐𝒚 𝒔𝒊 𝒕𝒐 𝒗š𝒆 𝒏𝒆𝒄𝒉𝒄𝒆 𝒑ř𝒊𝒛𝒏𝒂𝒕, 𝒂𝒍𝒆 𝒄𝒐 𝒌𝒅𝒚ž 𝒃𝒖𝒅𝒆 𝒎í𝒕...