Seděl jsem pod stromem, nikdo nebyl na dosah. Trošku foukal vítr, byl studený, což je tedy v tomto vedru potřebný. Lehl jsem si a zavřel jsem oči, usnul jsem.
-------------------------
Otevřel jsem oči a zase jsem seděl na té samé louce...
„Zase?", zeptal jsem se a projmul jsem si oči.
Nic neříkal, proto jsem položil další otázku.
„Bude se to opakovat, budete se opakovat, jako vždy?", vyhoupl jsem se do sedu, obloha byla jako vždy zbarvená do modré, ale někdy jste, mohli vidět fialové skvrny, hvězdy zářily a měsíc také. Louka byla černá, jako každá rostlina či živočich zde. Celé toto místo působilo tajemně.
„Nebude, moji lekci jsi pochopil a vyplnil.", nadechne se a potom vydechne.
„Splnil?", zeptám se zmateně.
„Jistě Harry, splnil, jsem na tebe pyšný.", otočil se a přibližoval se ke mně. Stál ode mne metr.
Aby zde nepanovalo ticho, tak jsem promluvil, „Jak to myslíte?".
„Neskočil jsi prvnímu či první kolem krku.", usmál se i když úsměv byl těžko vidět a sedl si vedle mě.
„Um, ano.", zasměji se falešně a podrbu se za krkem.
„Tak koho si náš vyvolený vybral?", zeptá se.
„Ještě nevím, nemáte nějaký typ?", opatrně se zeptám.
„Jak jsem ti říkal Harry, sám bys nečekal, že tomu dotyčnému skončíš v náručí.", odpoví mi a zahledí se na oblohu.
„Dotyčnému?", zeptám se pohlédnu taktéž nahoru.
„Ach ne.", plácl se do čela.
„Vy jste to neměl takhle podat, že?", zasměji se.
„No, už se stalo, takže víš, že je to chlapec.", dal mi informaci, která mi je určitě potřebná.
„No, takže je to chlapec, který se v tom davu ani neobjeví, bude se stranit dále, nechce býti odhalen, protože si myslí, že se mu vysměješ o což on nestojí.", dopoví a pohlédne znepokojivě na mě.
„Jak víte, kdo to bude, jste jen v mé mysli.", zeptám se, protože tato otázka mi plavala hlavně už hodně dlouho.
„Toto je těžké Harry, ale mohu ti říct, že jsem skutečný člověk v tvé blízkosti.", toto mě vyděsilo.
„Jak je to možné?!", rychle ze sebe vyhrknu.
„Pomocí kouzla/lektvarů.", zasměje se.
„...", otevřel jsem a zase zavřel ústa.
Po chvíli ticha protrhnul ticho svojí znepokojeným souvětím.
„Harry, obávám se, že ho nenajdeš, ten ples je určený pro tebe, teda z půlky, ale určitě tam hraješ velkou roli, proto bych vážně vybíral pečlivě, když si vybereš špatně, budou špatné následky."
Nemohl jsem na to nic říct.
Mužská postava se zvedala a mizela z mého vzorného pole. „A ještě ti poradím, je z jiné koleje a je vládcem či králem té koleje.", promluvil a vypařil se jako pára.
--------------------------------
♦𝑨𝒖𝒕𝒉𝒐𝒓: 𝑨𝒎𝒚𝑴-𝑷♦
ÄTEÅ
ðŽð ðŒ ððð¡ð¡ðð?/ð·ðððððŠ-ð¶ð§ððâ
FanfictionðµÃ¡Å¡ ðððð Ãœ ð«ðððð ðŽððððð ðá ðð ððÄáððð Å¡ðððð "ðððððð" ðð ððÅ¡ððð ððð ððð ð¯ðððððð ð·ðððððð, ð«ðððð ðŽððððð ðð ðð ðÅ¡ð ðððððð ðÅððððð, ððð ðð ðð ðÅŸ ððð ð ðÃð...