♩Tak a bude otravovat i zde-?♩

300 22 0
                                    

Rychlým tahem jsem se zvedl.

„Au-, ta bolest hlavy ještě nepřešla?", řeknu hrubým hlasem.

„Asi ne, když ji cítíš!", vysmál se mi muž.

Jakou rychlostí jsem se postavil, takou jsem i spadl dolů na zadek, byl jsem překvapený, že je tu.

„Oh, to jsem tě tak vylekal?", řekl stín muže, který se vznášel nad zemí.

„Ne, jsem jen překvapen?", sám jsem nevěděl, jestli jsem vyděšený či překvapený, a proto jsem by zmatený.

„Jistě.", odvětil a pokračoval dále v proslovu „Jdeme tedy hledat, že, mladý muži.", zasmál se svému vtipu a klusal k Bradavicím. Následoval jsem ho, protože to bylo jediné, co mi zbylo.

Procházíme chodbami a bavíme se o tom, jak by mohl vypadat, jistě, teď budu vypadat jako blázen, protože ho mohu vidět jen já a nikdo jiný, ale měl jsem štěstí, že na chodbě se nikdo nepotuloval.

„No a kdy je ten ples, Harry?", zeptal se po dlouhé konverzaci o mém "princovi", jak on říkává.

„Hermiona říkala příští týden.", pokrčil jsem rameny.

„Po pravdě mě toto nezajímá, nechápu, proč se o to tak zajímáte.", řekl jsem po pravdě.

„Ach, ty jsi vážně jinde.", řekl stín a zatočil za roh a já ho následoval.

„Ne, jen mi na tom...nezáleží?", tato věta zněla jako otázka.

„Ale mně ano.", řekl, aby tuto konverzaci ukončil a dál to nerozebírali.


Celý den jsem nějak prošel i když to byla nuda. Večer jsme si sedli na moji postel a začali probírat mé "prince". Noc byla tichá a krásná, svítily hvězdy a vedle nich měsíc.


--------------------------------

♦𝑨𝒖𝒕𝒉𝒐𝒓: 𝑨𝒎𝒚𝑴-𝑷♦

𝐎𝑚 𝐌 𝑏𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟?/𝐷𝑟𝑎𝑟𝑟𝑊-𝐶𝑧𝑒𝑐ℎKde ÅŸijí příběhy. Začni objevovat