Cześć, witaj w drugiej części tego przecudownego fanfika ze smoczego księcia.
Jeżeli nie wiesz o którym fanfiku mówię, to wejdź teraz na mój profil i w moich opowiadaniach znajdziesz "Smoczy Książę - Po sezonie 3". Jak to przeczytasz to zapraszam z powrotem <3
Jeżeli jeszcze nawet nie obejrzałeś Smoczego Księcia, to to że tutaj jesteś jest znakiem świadczącym o tym, że czas to zmienić. Znajdziesz ten serial i na Netflixie i na Cda, więc nie ma z tym problemu.
Jeżeli natomiast oglądałeś i czytałeś pierwszą część, to chcę tylko poinformować, że nie będzie tutaj tyle dobrze znanych nam postaci z serialu, bo to opowiadanie głównie o nowym pokoleniu. Głównymi postaciami tutaj są dzieci Rayllum, ich przyjaciele i całkiem nowi antagoniści.
Akcja jednak cały czas dzieje się w Xadii, która w dalszym ciągu rządzi się tymi samymi zasadami co od wieków. Dalej są tutaj te same magiczne stworzenia i te same arkana magii której używa się w ten sam sposób (jedynie Luna i Mitashi to wyjątek, który może kiedyś wyjaśnię)
W tej części ff będzie też więcej elementów zgodnych z wyobrażeniem twórców Smoczego Księcia bo znam już między innymi prawdziwą, oryginalną mapę Xadii która wisi za mną na ścianie i co chwilę sobie na nią zaglądam, i ciągle dowiaduję się nowych, ciekawych rzeczy.
Trochę się rozpisałam, ale chcę tylko żeby wszystko było sprostowane ^^
Rozdziały będą na pewno w każdą sobotę, a może nawet i częściej jeśli będzie mi się chciało. I spokojnie, nie publikuję tego jako żart z okazji Prima Aprillis <3
Chciałabym tutaj też podziękować dwóm osobom które już na samym początku mają swój wkład w tą książkę:
Moonshadowelv - moja przyjaciółka która nie lubi Smoczego Księcia, ale narysowała dla mnie Lunę z okładki <3
Lukas_Banditas - który jest ojcem chrzestnym całej drużyny Lucjana (bez nich to by nie było to samo <3)
A tutaj poniżej oznaczam osoby którym obiecałam oznaczenie przy premierze 2 części:
Wineseter
_parabolka
Borrrrysek
FanTDP
Dragonprice12
FernmistDrzewne pozdrowienia ☆
CZYTASZ
Strażnicy Pokoju
Fanfic>>>PORZUCONE<<< Callum i Rayla zostają dowódcami nowej organizacji - Strażników Pokoju. Zostają do niej wcielone wszystkie elfy wyszkolone niegdyś na Assasynów, w tym dzieci dowódców - Luna i Mitashi - a zadaniem organizacji jest u...