TEŞEKKÜRLER

455 46 80
                                    


Eveet bir kitabın daha sonuna gelmiş bulunmaktayız. Bu kitabın başından beri benimle olduğunuz için teşekkür ederim. Sizinle birlikte çok güzel zamanlar geçirdik, diğer kitaba kıyasla çok daha eğlenceli bir hikayeydi. 

Aslında bu kitabı size söz vermiş olduğum için yayınlamıştım ama yine de iyi ki yayınlamışım diyorum. Çünkü diğer kitaptaki o mükemmel karakterlerimin bir rüya olarak kalıp birbirlerine kavuşamamış olmalarını istemezdim :). 

O yüzden iyi ki bu kitabı yayınlamış ve iyi ki bu kitabı size sunmuşum ve iyi ki de sizler benim yanımda olmuşsunuz. 

Belki çok harika bir kitap değildir ama yine de birbirlerine kavuşmaları gerekiyordu !. 

Ve tekrar tekrar burada olduğunuz ve benimle birlikte başından sonuna kadar geldiğiniz için teşekkür ederim. Sizlersiz bunu yapamazdım. Sizleri seviyorum. 

.

.

.

.

.

.

Ve bir şey daha :) Bu kitap bitti ama başka bir kitap daha gelecek. Tabi ki bu kitaptan bağımsız olarak ve tahmin edin bakalım hangi ship için ? Cevaplarınızı bekliyorum :) 

Fantastik bir kurgu olacak. Fantastik yazmakta daha rahat ve iyi olduğumu fark ettim. 

.

.

.

.

.

SORULAR KISMI ;

1- En sevdiğiniz karakter kimdi ?

2- Son bölüm sizi tatmin etti mi ?

3- En sevdiğiniz olay neydi ?

4- Bu kitabı tanımlamak isteseniz nasıl tanımlarsınız ?

5- Kitapla ilgili eksik olduğunu düşündüğünüz bir yer var mı ?

.

.

.

.

Ve artık sonu... Tekrar hepinize teşekkür ederim iyi ki sizinle bu yolculuğa çıkmışım. Ve artık gidiyorum bu kitap için son kez sizleri seviyorum !! Kendinize dikkat edin ^^ 

Tomorrow | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin