İyi akşamlar ve iyi okumalar !!
İşaretli yerlere dikkat edin ^^
Minho dudaklarından çekilen dudaklar ile gözlerini açmış sorgularcasına Jisung'a bakıyordu. " Özür dilerim sana karşılık vermemeliydim. "
Duyduğu cümle ile birlikte kaşlarını daha da çatmıştı. Jisung şu an tam olarak ne saçmalıyordu ? İki saat önce arkadaki koltukta onun aletini emmişti ama bu şimdi mi aklına gelmişti ?.
Minho ellerini ince belden çekti ve Jisung'un arkasındaki kapıya yasladı. " Ne saçmalıyorsun Jisung ?. "
Jisung kendisine yöneltilen soru ile yüzüne alaycı bir ifade yerleştirdi. " Ne mi saçmalıyorum ? Senin bir sevgilin var Minho ve ben aranızı bozan üçüncü kişi olmayacağım. "
" Ne demeye çalışıyorsun ?. " Minho her kelimesinde Jisung'un yüzüne daha da çok eğilmişti.
Jisung sakin kalmaya çalışarak bakışlarını Minho'nun yüzünden çekti ve derin bir yutkunma bırakarak konuşmaya çalıştı.
" Eğer bu yaptığımız öğrenilirse nasıl sonuçları olacağını biliyorsun değil mi ? Ve ben öyle birisi olmak istemiyorum Minho. "
Minho burnunu Jisung'un boynuna bastırdı ve derin bir nefesi içine çekti. " Sen öyle birisi değilsin Jisung ve ben bunu biliyorum. Eğer bir problem olursa bunun senin yüzünden olmadığını da biliyor olacağım. "
Jisung alaycı bir gülüş bıraktı. " Senin biliyor olman hiçbir şeyi değiştirmeyecek ama. Yine de diğerlerinin gözünde ben o üçüncü kişi olacağım. " dedi ve alnını Minho'nun omzuna koydu.
Minho ellerini kapıdan çekerek tekrar Jisung'un ince beline kollarını doladı ve onu iyice kendisine çekti. Birbirine yapışan bedenler ile birlikte Minho, Jisung'un kokusunu daha çok içine çekmeye başlamıştı. Minho gözleri kapalı bir şekilde sarılırken mırıltılar ile konuşmaya çalıştı.
" Sanırım senin kokunun bağımlısı oldum. "
Jisung duyduğu cümle ile birlikte hafif bir kahkaha attı. Minho hissettiği küçük sarsılma ile geri çekildi ve Jisung'u kendisinden ayırarak yüzünü avuçları arasına aldı. Bir süre konuşmadan sadece Jisung'un yüzüne baktı ve gözlerini onun gözlerine çıkararak konuşmaya başladı.
" İnan bana bu şekilde konuşan herkesin ağzını kırmak benim için hiç de zor olmaz Jisung. "
" Yine de -"
Jisung konuşacağı sırada dudaklarına kapanan dudaklar ile birlikte cümlesi yarım kalmıştı. Minho küçük bir öpücük kondurduktan sonra geri çekildi. " Diğer herkesi siktir et Jisung, ağzı olan herkes konuşur ama bu hepsini ciddiye alacağımız anlamına gelmez. "
Jisung az önceki küçük öpücüğün etkisi ile birlikte sadece kafasını sallamak ile yetindi. Minho bu şirin hareket karşısında yüzüne yandan bir gülüş yerleştirdi ve tekrar Jisung'un dudaklarına küçük bir öpücük kondurdu.
Jisung bu hareket karşısında gözlerini devirdi ve Minho'yu çenesinden tutarak kendine çekti. Dudaklarının buluşmadan önce son söylediği şey "Eğer öpeceksen doğru düzgün öpmelisin. " olmuştu.
Minho ilk başta yaşadığı şaşkınlık ile birlikte karşılık verememiş ama dudağında hissettiği ısırıklar ile kendisini toplayarak bu sert öpücüğe karşılık vermeye başlamıştı.
Jisung'un belinde olan elleri ile onu kaldırarak bacaklarını kendi beline dolamasını sağlamış ve onun sırtını arkasındaki kapıya yaslayarak öpücüğü daha da derinleştirmişti. Jisung'da boş durmayarak ellerini Minho'nun tişörtünün içine sokmuş ve sırt kaslarında gezdirmeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tomorrow | Minsung
FanfictionI See kitabının 2. Kitabıdır ama onunla benzerliği yoktur.