Bugün çocukların normalden aktif olması şerefine daha erken atıyorum...
Umarım iyisinizdir!! İyi okumalar !!Minho onları bir süre daha izledikten sonra Jisung'un bu durumdan rahatsız olduğuna kanaat getirerek oturduğu yerden kalktı ve aceleci adımları ile onların yanına gitti.
Gürültülü ortam yüzünden onu fark etmemiş ikiliye daha da yaklaşarak Jisung'un kolunu tutan adamın omzuna elini koydu ve kendisine bakmasını sağladı.
Yabancı adam omzunda hissettiği ağırlık ile birlikte, sert bakışlarını omzuna koyulan elin sahibine çevirdi. Zaten şu an yeteri kadar sinirliydi birde tanımadığı bir adamla mı uğraşacaktı ?. Bir an önce şu genç çocuktan kurtulmak için konuşmaya girdi.
" Buyurun siz kimsiniz ?. "
Minho kendisine yöneltilen soru ile hafifçe gülümsedi ve ellerini altındaki omuzu hafifçe sıktı. Bakışlarını Jisung'a yöneltti ve ona sorgular bakışlar attı.
Jisung ise ona merakla bakıyor ve bir anda burada ne aradığını çözmeye çalışıyordu. " Jisung iyi misin ?. "
Jisung kendisine yöneltilen soru ile başını olumlu anlamda salladı. İyi olmaması için bir neden var mıydı ki ?.
Minho aldığı cevap ile elini adamın omzundan çekti ve Jisung'a uzattı. Jisung kendisine uzatılan ele karşı ilk önce şaşkınlık ile baktı ardından gülümseyerek Minho'nun elini tuttu.
Unuttukları adam ise onlara şaşkınlık ile bakıyordu. Yani ne oluyordu şu an ?. (okuyucular iç ses.)
Minho, Jisung'un elini elleri arasında hissettiği zaman Jisung'un elini sıkıca kavradı ve oradan uzaklaşmaya çalıştı. Ama ikisinin de unuttuğu bir şey vardı.
Yabancı adam olanları anladığı zaman Jisung'un kolunu tutmuş ve onların gitmesini engellemişti. Minho'yu görmezden gelerek sadece Jisung'a baktı. " Bizim daha konuşmamız bitmedi Jisung. Bu yüzden gidebileceğini sanmıyorum. "
" Jisung'un sana gidebilir miyim diye sorduğunu hatırlamıyorum. "
Minho sert sesi ile konuştuğu zaman yabancı ona bakmak zorunda kalmıştı.
" Bak, senin sorunun ne bilmiyorum ama bir anda ortaya çıkıp supermancilik yapamazsın. "
Minho adamın cümlesine karşı yüzüne sinir bozucu bir gülümseme yerleştirdi. " Jisung'un seninle konuşmak istemediği belli değil mi ?. Ayrıca uzaktan gördüğüm kadarı ile hiç de konuşuyor gibi durmuyordunuz. "
Adam bu şımarık genç ile daha fazla uğraşmak istediğini sanmıyordu bu yüzden aynı şekilde yüzüne sinir bozucu bir gülümseme yerleştirdi ve Minho'ya yaklaştı.
Jisung olayların hiç de iyi bir yere gitmediğini anladığında ellerini Minho'nun eli arasından çıkarmaya çalıştı ama Minho hissettiği sinir ile ellerini ayırmak yerine daha da çok sıkmaya başlamıştı.
" Bunun seni ilgilendirdiğini sanmıyorum çocuk. " adam parmağını her kelimede Minho'nun göğsüne vurarak konuşmuştu.
Minho'nun her dokunuşta sinir katsayısı artmaya başlamıştı. Bir kaç adım öne giderek adama daha da yaklaştı. " Bu çocuk şimdi Jisung'u alıp gidecek. "
Minho konuştuktan sonra adama gülümsedi ve arkasına bakmadan ilerlemeye başladı. Jisung yaşadığı şaşkınlık ile yürümek yerine Minho'nun arkasından sürükleniyordu.
Zaten Minho elini sıktığı için eli de acımaya başlamıştı ama yine de dışarıya çıkana kadar bekledi.
----
İkisi dışarı çıkıp arabaya bindiklerinde hiç konuşmadan karşılarına bakıyorlardı. Jisung onu oradan çıkardığı için Minoh'ya teşekkür etmek istiyordu ama konuşabilecek cesareti kendinde bulamıyordu. Hem o adamın kim olduğunu nasıl açıklayacaktı ki ?.
İkisi de aynı anda birbirlerine dönüp konuşmak için ağızlarını açtıklarında, aynı anda hareket ettikleri için istemeden kahkaha atmaya başladılar.
Minho gülmesini durdurdu ve Jisung'a parlak gözleri ile bakmaya başladı. " İlk önce sen konuşabilirsin. "
Jisung üzerinde hissettiği bakışlar ile istemeden kızarmaya başladı. " Peki tamam. Beni oradan çıkardığın için teşekkür ederim, bunu yapmak zorunda değildin. "
" Bunun için teşekkür etmene gerek yok Jisung. O adamdan rahatsız olduğun son derece belliydi. Bu arada o adam kimdi ?. "
Jisung bu soru ile istemeden gerildi. Bunu ona nasıl açıklayabilirdi ki ?.
Sizleri seviyorum kendinize dikkat edin !! ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tomorrow | Minsung
FanfictionI See kitabının 2. Kitabıdır ama onunla benzerliği yoktur.