12

649 98 64
                                    

Sonunda bölüm yazabildim !!

Uzun zamandır yoktum.. üzgünüm... Nasılsınız ? Umarım iyisinizdir. Hepinize iyi okumalar!!


Minho lavaboya gittiği sırada Jisung girdiği transtan çıkarak üzerini düzeltmeye çalıştı. Az önce ne yaşanmıştı öyle ?. Kesinlikle Minho ile yan yana geldiğinde mantıklı düşünemiyordu.

Kendini koltuktan zar zor kaldırıp yerdeki kıyafetleri aldı ve üzerine geçirdi. Şu an duş alabilecek durumda değildi.

Yaşanan olaylar sonrasında yüzünde olan gülümseme ile etrafına bakınırken odadan yükselen ses ile birlikte yerinde sıçradı. Yabancı bir telefon sesiydi, kendisinin olamazdı çünkü kendi melodisini anlayacak kadar kendindeydi. En azından şu an.

Kısık gelen ses ile birlikte önündeki masanın üzerinden telefonu aldı ve arayan kişiye baktı.

' Somi '

Minho'nun bahsettiği kız arkadaşı olmalıydı. Jisung kararsızlık ile telefona baktı, şimdi onu açmalı mıydı yoksa açmamalı mıydı ?. Kararsızlık ile telefona bakarken arama bitmişti.

Jisung rahatlayarak derin nefes verdi. Az önce kendisine sakso çeken adamın sevgilisi ile konuşmak pek isteyeceği türden bir şey değildi.

Bu rahatlık tabi ki de uzun sürmedi ve masanın üzerine koyduğu telefon tekrar çalmaya başladı. Jisung kararsızlık ile telefonu tekrar eline aldı. Eğer açmazsa telefon sürekli çalmaya devam edecekti sanırım.

Jisung derin bir nefes aldı ve boğazını temizleyerek telefona yanıt verdi. " Efendim ?. "

Telefonun ucundaki kız meraklı ve sert sesi ile konuştu. " Ben erkek arkadaşımı aramıştım ama sen kimsin ?. "

" Şey ben Jisung, Minho şu anda lavaboda bu yüzden ben açmak zorunda kaldım. " diyip karşı taraftan cevap beklerken telefon yüzüne kapanmıştı.

Jisung telefonu kulağından çekip kaşlarını çatarak telefona baktı. Yanlış bir şey mi demişti şimdi?. Telefonu tekrar masanın üzerine koydu ve ellerini çenesinin altında birleştirerek düşünmeye başlamıştı.

Minho'nun bir sevgilisi vardı ve bunu bilmesine rağmen az önce olan olaylar. İkisi de mantıklı düşünemiyordu kesinlikle bunun başka bir açıklaması yoktu. Bundan zevk almadığını söylemesi çok saçma olurdu, dibine kadar bundan hoşlanmıştı. Bunu inkar edemezdi.

Koridordan gelen adım sesleri ile birlikte gergince yerinde kıpırdandı. Şimdi ne olacaktı ki ?.

Minho içeriye girdiğinde Jisung ile aynı gerginliği paylaşıyordu ve aklında aynı soru vardı. Nasıl davranması gerekiyordu ?.

Yine de ilk konuşmaya başlayan Jisung oldu. " Şey az önce telefonun çaldı. "

" Ah! Öyle mi ? "

Minho hiçbir şey sormadan masanın üzerindeki telefonu alıp kimin aradığına bakmaya başladı. " Sanırım kız arkadaşındı. Açmak zorunda kaldım ve lavaboda olduğunu söyledim ama hiçbir şey demeden telefonu yüzüme kapattı. "

Jisung gayet dürüstçe az önce yaşananları anlatmış ve merakla Minho'nun yüzüne bakıyordu. Minho telefonda olan bakışlarını Jisung'a çevirdi.

" Neden cevap verdin ki ? "

" Vermemiştim ama aramaya devam etti, bu yüzden bende açıp lavaboda olduğunu söyledim. "

Minho hiçbir şey söylemeden Jisung'un yüzüne bakmaya devam etti. " Her neyse. Ben gitsem iyi olacak. " dedi ve kapıya doğru yöneldi.

Jisung'da kaşlarını çatarak arkasından bakıyordu. Ne olmuştu şimdi ?. Kafasını iki yana salladı ve Minho'nun arkasından kapıya ilerledi.

Kapıyı açan Minho'nun sırtına bakarken kararsızlık ile konuşmaya başladı.

" Sanırım daha sonra görüşürüz. "

Minho olduğu yerde durdu, Jisung'un böyle bir şey söylemesini asla tahmin etmiyordu. Aksine onunla bir daha görüşmek istemediğini düşünüyordu. Kafasını Jisung'a çevirerek yüzüne bir gülümseme yerleştirdi. " Görüşürüz Jisung. "

-----

Minho arabaya gittiğinde Somi'yi aramış ve buluşmak için sözleşmişlerdi. Somi'nin en sevdiği kafeden içeri girerken içinde bir rahatsızlık hissetti. Çok önemli bir şey olmadığı sürece Somi konuşmak için çağırmazdı.

İçeride gözlerini gezdirirken Somi'i köşedeki bir masada otururken görmüş ve hızlı adımlaarı ile onun yanına giderek karşısındaki sandalyeye oturmuştu.

" Önemli bir şey mi oldu ? "

"Somi erkek arkadaşının bu tavrına gözlerini devirmişti. " Sana da merhaba Minho. "

" Direk konuya girmek istedim. "

" Haklısın, benimle mümkün oldukça az zaman geçirmek istiyor olabilirsin. "

Minho kaşlarını çatarak ona bakmaya devam etti. " Farkında olmadan sana karşı bir şey mi yaptım ?. "

Somi önündeki bardakta olan bakışlarını kaldırarak Minho'ya baktı. " Hayır ne alakası var ? Sadece şu sıralar çok sık görüşmüyoruz o yüzden seni buraya çağırmış olamaz mıyım ?. "

Minho rahatlayarak bir nefes verdi. " Evet haklısın. "

" Bu arada Jisung kim ?. "

Minho duyduğu isim ile bir süre kaldı. "Jisung, benim arkadaşım. "

" Daha önce adını duymadığıma eminim. "

" Buraya yeni taşındı. " Sonuçta bu bir yalan değildi, Jisung kendi ağzıyla burada yeni olduğunu söylemişti.

Somi yüzündeki gülümsemeyi saklamadan Minho'ya bakmaya başladı. " Ah öyle mi ?. "

" Evet. "

Somi, Minho'yu umursamadan konuşmaya devam etti. " Nişanımız hakkında babam ile konuştum. "

" Ah öyle mi ?. " Minho yüzündeki gülümsemeyi bozmamaya çalışarak Somi'ye bakmaya devam ediyordu.

" Bu ayın sonunda olabileceğini söyledim, zaten sende bir an önce olmasını istemiştin. Bu yüzden bir an önce hazırlıklara başlamamız gerekiyor. "


Umarım iyi bir bölüm olmuştur. Sizleri seviyorum kendinize iyi bakın !!




Tomorrow | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin