8.Bölüm

726 20 10
                                    

Çakırbeyli Evi

Ömür: Ne demek en kısa zamanda evleniyoruz? Nasıl yani? Hani siz birbirinizden nefret ediyordunuz?

Hızır Ali: Yenge ben Didem'i unutamadım. Ben onu hala seviyorum.

Ömür: O seni seviyor'mu peki?

Hızır Ali yutkunarak "Evet seviyor Yenge sevmese neden benimle evlenmeyi kabul etsin demi."

Ömür: Didem kolay kolay affetmez. Sevse bile affetmez. Ben onun ağlayarak kuzenini öldürdüğünü biliyorum.

Ilyas: Kuzenini öldürdü derken Ömür? Bu kızda hiç vicdan yok'mu?

Ömür: Büyük abimin oğlunu. Şu Alparslan'nın öldürdüğü abimin oğlunu. Ha buarada Didem vicdanlıdır ama onun güvenini kıranı asla affetmez.

Hızır Ali sessizce "Bilmezmiyim nasıl kinci olduğunu"der.

Hızır: Birşey'mi dedin Oğlum?

Hızır Ali: Didem diyorum beni affeti. Bitti artık hasımlık. Biz evleniyoruz.

Ilyas: Dikkat ette kız seni uykunda öldürmesin.

Hayriye Ana: Yeter da. Uğraşmayın uşağımla. Bizum kız istemeya gitmemuz lazimdur. Nezaman müsaitseler gidelum isteyelum kızı. Önce Nişan gereklidur. Bir kaç gün sonrada evlenirsunuz.

Hızır Ali: Babanne cidden gerek yok Nişana, Düğüne felan. Didem ile konuştuk biz sade bir nikah istiyoruz.

Hızır: Anam haklı. Ben Haşmetle konuşurum Behzat taburcu olunca istemeye gideriz. Hem sen kendi annenle konuştun'mu bu konu hakkında?  O'da gelsin Nişana.

Hızır Ali: Konuştum Baba. O'da gelicek ama ben sade bir nikah olucağını söylemiştim. Tekrar arar konuşurum birde"Nişanım" olacağını söylerim. Hadi müsadenizle ben oda'ma geçeyim. Malum zor günler geçirdim.

Hızır Ali odasına çıkar.

Hızır Ali iç ses:
" Evet hayalini kurduğum gelinle evleniceğim ama o gelin beni hala seviyor'mu emin değilim. Ya evlenince ne olucak? Hala böyle'mi davranacağız birbirimize? Offff nerden girdim ben bu işe?"

Hastane
Behzat ve Didem odada yanlızlardır.

Behzat: Dido gerçeği söyle o adamla öldürmek için'mi evleniyorsun?

Didem: Evet Amcam başka neden olucaktı. Tabiki öldürmek için.

Behzat: Işte kimin Yeğeni. Aferin lan benim aklıma bile böyle bir plan gelmemişti. Sen çok fenasın haaa.

Didem: Amca şakaydı. Ben neden öldürmek istiyimki "sevdiğim Adamı". Biz gerçekten evlenmek istiyoruz ve birbirimizi seviyoruz. Neden inanmak istemiyorsun buna? Yoksa evlenmemi'mi istemiyorsun?

Behzat: Didem sen kolay kolay affetmezsin. Ne oldu böyle aniden? Gerçeği anlat bana. Yok seviyorum. Yok aşığım. Bunlara ben inanmam.

Didem: Amca gerçekten seviyorum. Lütfen inan artık. Hem ben çok yorgunum birazda ağrım var izlinle ben eve gidip biraz dinleneyim.

Behzat: Tamam Yeğenim git dinlen. Zaten yarın taburcu oluyorum. Bana kahvaltı hazırlarsın.

Didem"Tamam" diyip Amcasını öpüp eve gider.

Sabah olur.

Çakırbeyli evi

Ömür: Behzat bugün taburcu olmuş. Ziyarete gideceğim.

Hayriye Ana: Yok kizum sen gitmeyeceksun.

Ilyas: Neden gitmesin Ana?

Hızır: Anam beraber gideriz diyor Ömür.

Geçmişin izi (düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin