29.Bölüm

424 19 11
                                    

Sabah olur
Kahvaltı masası

Hızır: Bugün Korkmazlara gideceğiz. Yaman siz yokken aradı ve dostluk teklif etti. Bende yarın konuşuruz dedim. Rado var düşman olarak ve Yamanı yanımıza almak mantıklı olur.

Didem: Evet mantıklı olur. Yaman eğer dostuz diyorsa dostuzdur. Yaman asla dostuna ihanet etmez.

Ilyas: Sen nerden biliyorsun? Yani Yamanı neden bu kadar iyi tanıyorsun. Yoksa onudamı araştırdın?

Didem: Yok onu araştırmadım. Çok sevdiğim bir Baba söylemişti.

Ilyas: Kimmiş o Baba?

Didem: Öğrenirsiniz zamanı gelince. Ama çok değişik bir Adam. Çoğunuz tanıyınca sevmeyebilir.

Hızır: Şimdi merak ettim. Tanımıyoruz yani?

Didem: Namını çok duymuşsunuzdur ama kişisel olarak tanımıyorsunuz.

Hayriye Ana: Sen gidecek'musun Kizum Korkmazlara?

Didem: Evet Babanne gideceğim. Neden sordunki?

Hayriye Ana: Bugün bir Aile dostumuzun yanına gidecektuk. Senin gelman iyi olurdu ama eğar yarun müsaitsen yarun gideruz.

Didem: Yarın olur. Ben müsaitim.

Hayriye Ana: Tamam ozaman.

Hızır Ali: Baba artık kalkalım'mı?

Hızır: Tamam kalamlım Oğlum. Herkese afiyet olsun.

Hızır Ali: Baba Haşmet Abigil gelecek'mi?

Hızır: Evet. Haşmet mesaj attı onlar çıkmış bile. Hadi biz zaman kaybetmeden gidelim.

Korkmazlar

Yaman: Hoşgeldiniz Reisler.

Hızır: Hoşbulduk Yaman.

Yaman: Buyrun geçin salonda oturalım.

İçeriye geçerler. Hamdi Baba koltukta oturuyordur.

Hamdi Baba: Bende seni bekliyordum Yeğenim.

Behzat: Kimi bekliyordun?

Hamdi Baba: Didem'i. O benim Yeğenim sayılır. Didem altın saatimi çaldın birdahada getirmedin lan it. Aylardır seni bekliyorum. Hırsızın malı çalınırmı lan?

Didem: Sen bana çalmayı öğrettin Hamdi Baba. Bende bana öğrettiğini yapıyorum. Hırsız kimin malı olduğuna bakmaz çalar. *Hamdinin elini öper ve yanına oturur*

Hamdi Baba: *Didem'e kısık gözler ile bakar* Ver lan Kol düğmemi geri it.

Didem:*Güler* Tamam kızma. *Kol düğmesini cebinde çıkarıp verir* Al. Yemedik malını.

Hamdi Baba: Birde saatim olucaktı. En son geldiğinde çaldığın.

Didem: Tamam o'da burda *Saati uzatır* Hamdi Baba sana bir hediye getirdim. Çok beğeniceksin eminim.

Hamdi Baba: Yoksa Altın'mı getirdim Yeğenim?

Didem: Yok daha Kıymetli birşey.

Behzat: Siz nerden tanışıyorsunuz?

Didem: Biz Hamdi Baba ile az soygun yapmadık.

Hızır Ali: Yanı hırsızsın Didem.

Hamdi Baba: O bizim hobbymiz. Şunu sanki bir küfürmüş gibi söylemeyin.

Haşmet: Ne çaldın kızım?

Didem: Para, Altın, Silah ve Bomba.

Ilyas: Yok artık. Senin bunlar ile ne işin var?

Geçmişin izi (düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin