Hızır Ali Didem'e bakar. Didem geri geri gitmeye başlar.
Didem: B-ben. Benim gitmem lazım. Burda duramam. Nefes anlamıyorum burda.
Hızır Ali: Didem bir dinle.
Didem Hızır Ali'yi dinlemez ve koşarak otelden çıkar. Otelin arkasındaki Acil çıkış merdivenlerine oturur ve ağlamaya başlar.
Didem: Neden ya? Neden? Yıllar sonra neden aynı yerde? O kızın yüzünden bitti herşey. Hala ilişkilerimi var?
Didem omzunda bir el hisseder ve hemen arkasını döner.
Ilyas: Iyimisin Didem?
Didem ilyasa sarılır. "Iyi değilim Enişte."
Ilyas Didem'in saçlarını okşar.Ilyas: Ne olduğunu anlatmak ister'misin?
Didem: Yok birşey!
Ilyas: Didem var birşey. Hadi anlat.
Didem: Kalbim çok acıyor. Yıllardır çok canım yanıyor. Tam unuttum dedim yine karşıma çıktı. Tam mutlu oluyorum diyorum yine canım yanıyor. Neden ben mutlu olamıyorum? Neden? Yıllardır bir kere bile gerçekten içten gülmedim ben. O günden sonra birdaha mutlu olamadım ben.
Ilyas: Ne yaşadın bu kadar canını yakan Didem?
Didem: Enişte sorma! Sadece dinle. Ben bu yaşadığım yüzünden değiştim. Bu yaşadığım şeyden sonra hiç kimseye güvenmemeyi, hiç kimseye inanmamayı öğrendim.
Ilyas: Bu olay yüzünden Deli Didem var yani. Senin Deli dolu hallerini buna borçluyuz yani. Ne olduğunu bilmiyorum ama ben senin bu deli hallerini seviyorum.
Didem: Enişte birşey diyeceğim ama bu seni öldürmeyeceğim anlamına gelmez. Iyiki varsın, iyiki benim hayatımdasın ve şuanda yanımdasın.
Ilyas: Bende seni seviyorum Didem.Ne yaşadın bilmiyorum ama galiba duygusuz olmanı buna borçluyuz. Hadi sil şu göz yaşlarını ve eskisi gibi duygusuz Didem Façalı ol. Pardon Çakırbeyli.
Didem göz yaşlarını siler ve ayağa kalkar.
Didem: Ben artık gideyim. Biraz temiz deniz havası almaya ihtiyacım var. Sahile ineceğim ben biraz. Evede geç gelirim belkide gelmem. Enişte burda olanlardan hiç kimseye bahsetme ve unut. Olur'mu?
Ilyas: Tamam Didem. Eğer gelmessen seni bir yere gönderdiğimi söylerim. Sen git kafanı dinle. Yine ağlıyacak bir omuza ihtiyacın olursa ben hep burdayım. Peki son bir soru sorabilir'miyim?
Didem: Sor Enişte.
Ilyas: Konu Hızır Ali ile ilgili'mi?
Didem cevap veremez ve sadece Ilyas'ın gözlerine bakar.
Ilyas: Tamam anladım Hızır Ali ile ilgili. Hadi sen git artık.
Didem otelin ön tarafına gider. Arabası ordadır.
Otelin ön tarafı
"Didem Çakırbeyli!" diye birisi Didem'in arkasından bağırır. Aynı sestir, o kız bağırıyordur. Kız Didem'in yanına gelir.Didem: Sen kimsin?
X: Ben Sena Sayan. Hızır Ali'yi gerçekten seven Kadın. Alacağım Hızır Ali'yi elinden!
Didem: Kimse benim olan bir şeyi alamaz! Bu günahım dahi olsa! Façalıyım ben façalı ve emin ol ölümünün bir Façalı elinden olmasını istemezsin!
Sena:En fazla kafama sıkarsın ve ben bundan korkmuyorum!
Didem: *kahkaha atarak* Seni hemen öldürmem küçük hanım! Ölmeden cehennemi yaşarsın, yaşatırım! Seni diri diri yakarım!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin izi (düzenleniyor)
RomanceYıllar önce Dostluğun yerini Hasımlık alan iki ailenin arasında yok olmuş masum bir aşk. 5 yıl sonra bir çatışmada karşılaşan iki aşık. Bu karşılaşma aşklarını yeniden doğuduracakmı yoksa tamamen bittirecekmi?