24.Bölüm

527 17 15
                                    

Sabah olur

Façalı Evi
Haşmet: Ferman bugün beraber Fidanlığa gideceğiz. Didem'de orda olucak. Eğer kabul ederse biraz konuşursunuz.

Behzat: Ben Didem'i tanıyorsam kabul etmez.

Haşmet: Bizde etmiyeceğini biliyoruz. Hızır'a rica ettim Didem'i getirecek ama Didem'in Ferman'nın orda olacağından haberi yok. Ferman sende artık Didem ile aranı düzelt, affetir kendini.

Ferman: Baba senin o kızının keçi inadını bilmiyorsun sanki. Affetmem dediyse affetmez. Inadını kırmak için elimden geleni yapacağım.

Behzat: Dido haklı affetmemekte Ferman. Normalde bende affetmezdim ama Ömür'ün ve Abim'in hatırı için affettim.

Ferman: Amca o bir hatayda. Ozaman daha Toydum ve doğru ile yanlışı ayırt edemiyordum. Ama çok pişmanım. Siz Pişmanlığımı gördünüz ama Didem görmüyor.

Haşmet: Hadi yemeğinizi yediyseniz gidelim.

Behzat: Tamam gidelim.

Çakırbeyli Evi

Hızır: Didem Kızım bugün benim ile Fidanlığa gel. Tabi kendini iyi hissediyorsan.

Didem: Ben iyiymde Hızır Abi bir sorun yok demi?

Hızır: Yok ,bir sorun yok. Silah sefkiyatı hakkında konuşacağız.

Didem: Tamam.

Hızır Ali:*Didem'e yaklasır ve kullağına fısıldar* Iyi olduğuna emin'misin?

Didem: Evet. Biraz ağrım var ama iyiyim. Gidebilirim Fidanlığa.

Hızır Ali: Tamam, ağrın çoğalırsa hastaneye gideceğiz.

Didem: Of Hızır Ali Tamam.

Ilyas: Abi hadi artık kalkalım. Behzat mesaj attı, yola çıkmışlar.

Hızır:Tamam. Hadi gidiyoruz.

Fidanlık
Haşmet: Birazdan gelirler Oğlum. Didem'i alttan al ve sakın geri cevap verme. Tatlı dil ile çöz bu işi.

Behzat: Didem tatlı Dil'den ne anlar ama. O sana sayar, öfkesini kusar ve gider. Senin ne dediğini duymaz bile. Boşuna yorma kendini Ferman.

Ferman: Amca positiv düşünelim, positiv olsun. Didem'i sanki tanımıyor'muşum gibi bana anlatma.

Haşmet: Geldiler.

Çakırbeyliler Fidanlığa girer.

Haşmet: Hoşgeldiniz.

Didem: *Fermana öfkeli bakar*Bunun burda ne işi var?

Ferman: Senin ile konuşmak istiyorum.

Didem: Konuşucak birşey yok. Ben o gün herşeyi söyledim. O günden bugüne değişen birşey olmadı.

Ferman: Didem çok şey değişti. Ben değiştim.

Didem: Nasıl bir değişim? Şartlar değişir ama Karakter değişmez. Sen karaktersizsin.

Ferman: Didem lafını bil öyle konuş.

Didem: Ben ne dediğimi çok iyi biliyorum "Abi".

Haşmet: Çocuklar sakin. Tartışmayın Barışın artık.

Didem: Barışın'mı? Ne barışması Baba? Ben bunu asla affetmem. O yaptığınıda unutmam! Ikide bir karşıma çıkma "Abi".

Didem arkasını döner ve kapıya yönelir. Tam çıkıcakken Ferman omzundan tutar.

Geçmişin izi (düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin