Façalı Evi
Hayriye Ana: Nerde kaldı bunlar?Ömür: Bilmiyorum Anne. Bir işimiz var dediler gittiler.
Behzat: Ne işiymiş bu Ömür?
Ömür: Bilmiyorum. Özel bir iş dediler.
Ilyas: Bunların ne gibi özel bir işi olabilirki? Saat kaçda geliriz dediler?
Ömür: Geç kalmayız dediler.
Haşmet: Başlarına birşey gelmiş olmasın?
Hızır:Olabilir. Bunların ikiside deli. Belki Nişandan önce iki adam öldürüp stres atalım diye düşünmüşlerdir.Hızır kimki Hızıra haber versinler. Hiç
Ilyas: Abi sadece sana değil hiç kimseye haber vermediler.
Kapı çalar
Ömür: Ha işte geldiler. Ben bir kapıya bakiyim.
Ömür kapıyı açar ve gördüğü kişi Didem veya Hızır Ali değildir.Hızır: Kim gelmiş Kızım?
Ceylan: Ben geldim Maviş. Başkasınımı bekliyordun?
Ilyas: Gelinle Damat hala gelmediler. Onları bekliyoduk.
Ceylan: Nasıl gelmediler? Nereye gittilerki?
Behzat: Bilmiyoruz. Özel bir işleri varmış.
Ceylan: Biraz daha bekleyelim sonra telefon sinyallerine felan baktırırım.
Orman
Didem gözlerini açar.
Didem: Aağ. Allah belanı versin Yaman. Seni öldürücam. Hızır Ali? Hızır Ali iyimisin?Hızır Ali hala baygın bir şekilde yerde yatıyordur. Didem Hızır Ali'nin yanına gider ve kafasına avuçlarının içine alır.
Didem: Sırık? Sırık hadi aç gözlerini? Sırııık! N'olur beni bırakma hadi gitmemiz gerek!
Hızır Ali yavaşca gözlerini açar.
Hızır Ali: Iyimisin Didem?
Didem:Ben iyiyim biraz ayağım acıyor asıl sen nasılsın?
Hızır Ali yavaşca doğrulur.
Hızır Ali:Bende iyiyim. Hadi gidelim bizi bekliyorlar.
Hızır Ali ayağa kalkar ve elini Didem'e uzatır.Hızır Ali: Hadi kalk gidelim.
Didem Hızır Ali'nin elini tutup ondan destek alıp kalkar.
Didem: Hadi koş! Hemen gidelim birazdan Yaman iti gelir adamlarıyla. Şahsen benim çatışıcak gücüm yok. Zaten heryerimiz yara bere içinde.
Hızır Ali Didem'e yaklaşır ve kaşındaki kanı siler.
Hızır Ali: Kaşın patlamış. Istersen bir hastaneye gidelim.
Didem: Yok ,gerek yok. Hadi gidelim bizi bekliyorlar.
Motora atlayıp eve giderler.
Façalı Evi
Haşmet: Ceylan bir baktırsanmı artık. Saat gece 1 oldu hala ortada yoklar.
Tam o anda kapı çalar.Ceylan: Geldiler bak.
Herkes kapıya koşar ve açtıklarında gördükleri görüntü onları şok eder.
Ömür: Sizin bu haliniz ne?
Didem: Ne varmış halimizde?
Ilyas: Ne yokki?
Behzat: N'oldu size?
Ömür: Nerdeydiniz?
Hızır Ali: Sevgili Ailemiz acaba içeri'mi geçsek? Gördüğünüz gibi çok yorucu bir geceydi bizim için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin izi (düzenleniyor)
RomanceYıllar önce Dostluğun yerini Hasımlık alan iki ailenin arasında yok olmuş masum bir aşk. 5 yıl sonra bir çatışmada karşılaşan iki aşık. Bu karşılaşma aşklarını yeniden doğuduracakmı yoksa tamamen bittirecekmi?