Hızır Ali: Ne demek Mine? Didem saçmalama! Sen kimsinde Mine hakkında böyle düşünebiliyorsun?
Didem: Anlamadım? Ben kim miyim? Tabi senin için bir hiçim. Onun farkındayım ama ben bu Devletim için Ömrünü adayan bir istihbaratçıyım ve ne dediğimin gayet farkındayım. Asıl sen ne konuştuğunun farkında değilsin! Bu yaptığım hiç profesyonelce değil. Duygularınla haraket ediyorsun!
Ceylan: Didem haklı Hızır Ali! Evet bizde Mineden şüpheleniyoruz.
Davut: Şüpheliler arasında o'da vardı. Hâlâ net bir şey yok. Ama tüm dediklerimiz uyan bir Mine var, birde Ömür var.
Didem: Anlamadım! Ömür derken? Ömür kim? Tanıyor muyuz?
Ceylan: Halandanda şüpheleniyoruz Didem. Yaklaşık 1.70 boylarında ve 50 kilo. Halanda olabilir.
Didem: Bakın bu yaptığım hiç profesyonelce değil farkındayım ama Halam olamaz. Bu imkansız.
Hızır Ali: Didem ilk öğrendiğimiz şey Babana bile güvenmeydi demi?
Didem: Bana diyene bak! Az önce Minem yapmaz diyordun! Sen kimsin diyordun! Ne değişti Hızır Ali Çakırbeyli? İki dakika içinde ne değişti?
Hızır Ali: Dideem!
Ceylan: Yeter çocuklar. Karı koca kavganızı evinizde yapın. Şuanda iş yerinizdesiniz. Lütfen üslubunuza dikkat edin.
Didem: Bu evlilikte bu işin bir parçası Ceylan hanım. Yani işyerimizde tartışmamızda gayet normal.
Ceylan: Anlamadım? Sen bana karşımı çıkıyorsun Didem?
Didem: Haşa ben sadece düşüncelerimi söylüyorum.
Davut: Gelin Kaynana konuşmanız bittiyse konumuza geri dönelim.
Didem: Ne yapmamızı istiyorsunuz?
Davut: Her zaman yaptığınızı.
Hızır Ali: Neyi yani?
Ceylan: Kavga etmenizi. Gerekirse yumruk yumruğa. Yanlış anlamayın. Hızır Ali Dideme vurursan Façalılar seni yaşatmaz. Ben bile seni kurtaramam. Yani kendinize bir ortam yaratın ama profesyonelce olsun bu kavga lütfen. Bir birinizin canını acıtmadan. Sözlü kavgalarda olucak tabi. O size kalmış bir şey ama gözleri üstünüze çekin. Bu kavga yüzünden iki aile tekrar düşman olucaktır.
Didem: Tekrar düşman olucaklarını düşünmüyorum. Sadece eski samimiyetleri kalmaz belki.
Davut: Sizde düşman olmalarını sağlayın o zaman.
Hızır Ali: Ama Ömür Abla çok üzülür. Hem Hamile. Kadının kalbine inmesin. Sonra Kuzenlerime bir şey olur
Ceylan: Bir şey olmaz. Merak etme. Ömür alışkın buna.
Davut: Hadi gidin ve kavga edin.
Hastane
Ömür normal odaya alınmıştır ve taburcu olacaktır.İlyas: Hayatım burda kalsaydın bir gece daha. Daha tam iyileşmedin.
Ömür: Doktor taburcu olabilirsiniz dedi İlyas. Hem biz iyiyiz. Zaten aile hekimimiz yanımda olacak. Merak etme. Hemşirede geliyor zaten. Bir kaç gün yanımda kalıcak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin izi (düzenleniyor)
RomanceYıllar önce Dostluğun yerini Hasımlık alan iki ailenin arasında yok olmuş masum bir aşk. 5 yıl sonra bir çatışmada karşılaşan iki aşık. Bu karşılaşma aşklarını yeniden doğuduracakmı yoksa tamamen bittirecekmi?