28.Bölüm

625 21 20
                                    

Leya yanlarına yaklaşır. Didem ve Hızır Ali silahlarını tutar.

Didem: Bize'mi seslendiniz?

Leya: Evet. Cüzdanınızı düşürdünüz.*Cüzdanı uzatır* Buyrun.

Didem: *Hızır Ali'ye bakar rahatlamış bir şekilde ve sonra cüzdanı alır* Teşekkür ederim.

Leya: Rica ederim. Siz kaç numarada kalıyorsunuz?

Didem: 5006

Leya: Benim yanımdaki oda. Bende 5007. Siz yeni evlisiniz galiba, balayımı?

Didem: Evet. Siz teksiniz galiba.

Leya: Evet tekim ama sonra sevgilim gelicek.

Didem: Size iyi eğlenceler. Izlinizle biz odaya geçelim.

Leya: Tabi tabi.

Didem ve Hızır Ali odaya girer.

Didem: Anladı sandım.

Hızır Ali: Bende. Eee hadi çabuk şu cihazları yerleştirelim. Leya odaya girdimi?

Didem: Yok. Peşimizden gelmedi. Aksine Lobiye geri döndü.

Hızır Ali: Tamam.*Cihazları alır ve balkona çıkar* Hadi gel.

Didem: *Balkona çıkar ve aşağa bakar ve başı döner* Ovv baya yüksekmiş.

Hızır Ali: Yapabilecek'misin?

Didem: Yaparım. Aşağa bakmadığım sürece sorun yok.

Iki balkonun arasında bit metre vardır. Hızır Ali diğer balkona geçer ve elini Didem'e uzatır.

Hızır Ali: Hadi.

Didem Hızır Ali'nin elini tutar ve beraber içeriye girerler. Cihazları yerleştirirler.

Didem: Benim işim bitti.

Hızır Ali: Benimde hadi gidelim.
*Didem balkona çıkar.* Bekle şu kamerayı yerleştirmeyi unutmuşuz. Girişe koyuyorum.

Didem: Tamam.

Hızır Ali tam arkasını dönmüş balkona gidicekken kapıdan kart giriş sesi gelir.

Hızır Ali: Geliyor.*Hemen banyoya girer ve Didem balkondan çıkamaz. Leya bir kaç tane dosya bırakıp gider. Hızır Ali o oda'dan çıkınca hemen balkona gider ama Didem yoktur* Didem? Didem!

Didem: Sırık! Burdayım!*Balkondan aşağa sarkmıştır Leya onu fark etmesin diye* Çabuk yardım et. Elim kayıyor. *Didem'in bir eli sadece tutuyordur direkten. Diğer eli aşağa doğru sarkıyordur* Hızır Aliii. *Didem'in eli kayar ve tam aşağa düşücekken Hızır Ali elinden tutar*

Hızır Ali: Tamam yakaladım. *Didem'i yukarıya çeker ve sarılır. Didem ağlamaya başlar*

Didem: Düşüyordum, 15.kattan düşüyordum. Çok kötüydü Hızır Ali çok.

Hızır Ali: Tamam geçti korkma. Hadi kendi odamıza geçelim Leya gelmeden. *Didem'in göz yaşlarını siler ve beraber kendi balkonlarına tırmanırlar. Didem kendini yatağın üstüne atıp derin bir nefes alır*

Didem: Hadi hazırnalanılım ve aşağa inelim.

Hazırlanırlar. Ve asonsöre binerler.

Asonsör
Didem:Leya inmemiştir umarım Restauranta. Daha dinleme cihazını yerleştirmemiz lazım.

Hızır Ali: Yani en son odaya girdiğini gördüm. Çıktığını görmedim.

Didem: Iyi ozaman.*Asonsöre sessizlik çöker* Eee daha inmedik'mi? Iki saatte iniyor bu asonsör.

Geçmişin izi (düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin