20.Bölüm

564 15 8
                                    

Herkes Didem'e bakar. Didem ise elini suratına koyar.

Hızır Ali:Didem?

Didem Hızır Ali'ye bakıp sesiszce"Hep senim yüzünden Sırık."der.

Hızır: Bu be demek oluyor Didem?

Didem: Nasıl açıklamam gerektiğini bilmiyorum ama bukadar saçma bir haber görmedim hayatımda. Size ne benim özel hayatımdan? Yapıcak başka haber'mi kalmadı? Durun ben sizi bir davalarda süründüriyümde siz görün!

Hayriye Ana: Aranızda bir sorun'mu var uşaklar?

Haşmet: Didem hep sıkıldığında, üzüldüğünde ve stres olunca kendini denize bırakıyor negativ enerjisini atmak için.

Behzat: Didem yine birşeye sinirlenmiştir öfkesini atmak için denize girmiştir. Hep yaptığı şey aslında.

Ömür: Sen oyüzden hastasın Didem.

Didem: Evet hala. Izlinizle ben bir kaç telefon görüşmesi yapıp bu haberi yayından kaldıracağım ve dava açıcam.*Didem kalkar ve odasına gider*

Ilyas: Bende kalkıyım işlerim var. Herkese afiyet olsun.*Ilyas Didem'in yanına gider*

Yatak odası

Ilyas: Didem konuşa bilir'miyiz biraz?

Didem: Tabi Enişte gel otur.

Ilyas: Iyimisin?

Didem: Dün olduğum'dan daha iyiyim ama hala kendimi çok iyi hissetmiyorum.

Ilyas: Dün neden öyle olduğunu anlatmak ister'misin şimdi?

Didem: Enişte sorma. Anlatamam. Birisine anlatıcak gücüm yok şimdi. Eğer birgün o güce sahip olursam anlatırım.

Ilyas: Eğer kendini kötü hissedersen seni dinleyecek bir Abin herzaman var bunu unutma. Ben seni herzaman dinlerim. Hızır Ali ile aranızdaki sorunu çözdünüz'mü?

Didem: Evet çözdük.

Hızır Ali odaya girer.

Hızır Ali: Konuşmanızı bölmedim değil'mi?

Ilyas: *Ayağa kalkar* Yok Yeğenim. *Didem'e bakar* Dediklerimi unutma!  Hadi ben artık gideyim.*Ilyas gider*

Hızır Ali: Siz ne konuşuyordunuz Amcam ile?

Didem: Sanane! Önemli birşey değil! Sen niye geldin?

Hızır Ali: Yaman'dan haber var.

Didem: Nerdeymiş o it?

Hızır Ali: Fidanlıkta.

Didem: Bizimkiler yakalamış'mı onu? Neden öldürmemişler?

Hızır Ali: Yok Amcangil yakalamamış o kendisi gelmiş.

Didem: Ne istiyormuş?

Hızır Ali: Bilmiyorum. Hadi gidelim. Bizi bekliyorlar.

Didem ve Hızır Ali Fidanlığa geçer.

Fidanlık

Yaman: Ooo kimler gelmiş!

Didem: Ne istiyor bu şerefsiz Baba?

Yaman: Şerefsiz ağır oluyor Didem!

Didem: Şerefli'misin? Değilsin ben doğruyu söylüyorum. Gerçekler'mi ağırına gidiyor?

Yaman: Haşmet sen bu kızına hiç terbiye öretmemişsin. Kimin ile nasıl konuşacağını bilmiyor! Birde abisi'nin hayat sigortası ben iken.

Didem: Ne diyor bu it baba?

Geçmişin izi (düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin