9.Bölüm

644 17 6
                                    

Hızır Ali: Ver anahtarları ben kulanıcam.

Didem: Nedenmiş o?

Hızır Ali: Babamgil bize bakıyor. Hem ben senin arkana oturmak istemiyorum. Hadi bir kerede inat etme ver şu anahtarı.

Didem"Tamam al" diyip anahtarı fırlatır. Motora binerler ve Didem Hızır Ali'nin belline sarılır. Hızır Ali şaşkın bir şekilde Didem'e bakar.

Didem: Bakma öyle. Aşık olduğumuza inadırmaya çalışıyorum Babamgili. Malum inanmıyorlarda.

Hızır Ali: Benimkiler'de inamiyor. Hadi sıkı tutun.

Didem: Sizin oraya gidelim. Halamı alırım alışverişe gideriz. Malum nişan telaşı.

Hızır Ali "Tamam" der ve gaza basar. Didem sımsıkı sarılır ve gözlerini kapatıp anın tadını çıkarır.

Fidanlık

Hızır: Hala nasıl aniden evlenmeye karar verdiklerine inanamiyorum. Ama şöyle bakınca hala aşık gibiler.

Haşmet: Bizde inamiyoruz ama inanmak zorundayız. Hem mutlu gözüküyolar.

Ilyas: Istihbartla ilgili birşey olabilir'mi diye düşünüyorum sonra istihbarat bunları niye evlendirsin diyorum.

Behzat: Bildiğimiz kadarıyla Didem'in istihbaratla bir ilişkisi yok. Zaten kız 7/24 benimle. Bu iş inşallah hayırlı olur.

Çakırbeyli Evi

Ömür ve Hayriye Ana Motor'la eve yaklaşan iki kişi görür. Arkadaki öndekine sarılıyordur.

Hayriye Ana: Bunlar kim kizum?

Ömür: Galiba Didem ve Hızır Ali ,Anne.

Hayriye Ana: Onların Motor'la ne işi olur ömür?

Ömür: Didem'in Motora karşı bir zaafı var Anne. Hadi karşılıyalım onları.

Didem ve Hızır Ali motor'dan iner.
Hızır Ali Ömür geldiğini fark edip Didem'in elini tutar.

Didem: Ne yapiyorsun sen?

Hızır Ali: Halan geliyor. Hala inadıramadım birbirimizi sevdiğimize.

Didem: Kim inanır benim senin gibi bir adamı sevdiğime.

Hızır Ali: Zamanında aşıktın bu adama Didem hanım.

Didem: Eskidendi o. Artık ne o Didem var nede o eski Hızır Ali var. Hadi da içeri geçelim.

Hızır Ali ve Didem Kapıya doğru yürür.

Ömür"Hoşgeldiniz" diyip Didem'e sarılır.

Didem: Hoşbulduk.

Ömür: Seni çok özledim. Yüzüne ne oldu senin? O şerefsiz Yaman'mı yaptı?

Hızır Ali kafasını öne eğer çünkü mahçuptur. Sevdiği kadını koruyamamış. Didem Hızır Ali'ye bakar ve mahcup olduğunu görür. Didem Hızır Ali'nin elini tutar ve gülümseyerek.

Didem: Evet Hala Yaman yaptı ama iyi birşeyde yaptı. Onun sayesinde birbirimizi nekadar sevdiğimizi gördük. Baksana iki güne evleniyoruz ve bugün Nişanımız var.

Ömür: Evet'de hadi iceri geçelim sizi Annem içerde bekliyor.
Içeriye geçerler ve Didem Hayriye Ananın elini öper.

Hayriye Ana: El öpenlerun çok olsun kizum. Iyiki geri geldiniz ve hasımlık bitti. Hadi oturanda bana şeyi diyun bugün Nişan varmidur?

Hızır Ali: Vardur Sultanum vardur.

Hayriye Ana: Iyi iyi. Hadi hazırlıklara başliyalim.

Didem: Söze cidden gerek yoktu. Hem ne hazırlığı yapıcaz.

Ömür: Sana elbise alıcaz ve kuaföre gidicaz.

Didem: Ne gerek var hala? Ben deri çeket, T-shirt, patolon ve bot giyerdim.

Ömür: He Didem He he. Zaten Sözlenende benim. Hadi çok konuşmayalımda çıkalım. Zaten zamanmız kısıtlı.

Didem: Izlinizle biz gidelim. Malesef daha çok işkmiz varmış Halamın dediğine göre.

Hayriye Ana: Tamam gidin kizum.

Hızır Ali: Bende Fidanlığa geçiyim.

Didem:Aaa hayatım sen gelmiyecek'misin? Sen daha takım elbiseni almadın demi?

Hızır Ali:Dideem! Benim giyecek şeyim var siz gidin Canım.

Hayriye Ana: Gelinim doğru söyliyor hadi sende git Uşağım.

Ömür: Hadi çıkalım.

Hızır Ali: Ben sana göstericam Didem. Benim ne işim var sizinle?

Didem: Beni zorla alışverişe götürüyorlarsa sende geliceksin. Sanki benim işim gücüm yok. Hadi uzatmada hızlı gidip hızlı dönelim. Daha seninle Ceylan Abla'nın yanına gidicaz.

Bir butiğe giderler. Didem ilk gördüğü
lacivert abiye tarzı mini elbiseyi alır ve çıkar. Hızır Ali'de lacivert bir takım elbise alır.

Didem: Hala geri kalan şeyleri sen hallede bilirmisin? Bizim Hızır Ali ile bir işimiz var. Gitmemiz lazım.

Ömür: Nişanın'dan daha önemli ne işin var Didem. Hem daha kuaföre gidiceksin.

Didem: Özel bir iş hala sonra anlatırım. Hem söz kuaföre gidicam. Çok gecikmem.

Ömür: Tamam gidin ama geç kalma sakın.

Didem: Tamam Hala.

Didem Ömür ile vedalaşıp, Hızır Ali ile Motora biner.

Hızır Ali: Nereye gidiyoruz Didem?

Didem: Aslında Annenin yanına gitmemiz gerek ama biz başka bir yere gidicaz.

Hızır Ali: Nereye?

Didem: Yamanın izini buldum ama

Hızır Ali: Ama ne? Hadi gidelim işte.

Didem: Biraz tehlikeli. Belki eve geri dönemiye biliriz. Yani istersen gelme ben tek giderim. Sende bu genç yaşında Dul kalırsın.

Hızır Ali: Dul kalmak önemli değilde sen ölürsen Amcan beni öldürür. Niye Yeğenimi koruyamadın? Niye onunla gitmedin? Hani beraber gidicektiniz. Gibi sorular dinleyemem. Ölürüm daha iyi. Hadi nereye gidiyoruz.

Didem: Bizim eskiden gittiyimiz bir klube vardı. Oraya yakın.

Hızır Ali: Yani Ormanlık alanda. Üstün başın çamur olmasın sonra Gelin hanım.

Didem: Siz asıl kendinize dikkat edin Damat bey. Hadi gidelim. Büyük ihtimal az kişilerdir. Indire indire gireriz. Ve Motorumun arkasında Sniperim var.

Hızır Ali: Bizim üretiğimiz'mi? O ise çok işimize yarar.

Didem: Aynen O. Ilk dışardaki adamları onunla indiririm sonra içeri gireriz. Malum yamana iki yumruk borcum var. Birde malesef paket edip Annegile götüreceğiz.

Hızır Ali: Iyi plan ama eğer içerde değilse ne yapıcaz?

Didem: Ona'da bulamayınca karar veririz.

Hızır Ali:Tamam hadi gidelim. Seni daha kuaföre yetiştireceğim.

Didem: Tabikide Kuaföre gitmem. Onu halamı oyalamak için söyledim.

Hızır Ali: Şahsen Halana söz verdik. Yani seni götüreceğim.

Didem: Tamam bakarız hadi gidelim.

Yamanın olduğu klubenin yakınına saklanırlar. Didem planını uygular. Ilk Dışardakileri indirir. Sonra Hızır Ali ile birlikte klubenin içine girerler. Klubenin içi boştur.

Hızır Ali: Didem Çık! Bomba!

Didem: Neee?!
Tam evden çıkınca Bomba patlar.
BOOOM!!! Klube havaya uçar.
_________________________________________
Twitter: @h_zdid

Geçmişin izi (düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin