15.Bölüm

606 18 7
                                    

Behzat: Cemal Kıran.

Didem ve Hızır Ali: Nee?!

Birbirlerine bakarlar.

Behzat: Siz tanıyor'musunuz?

Didem: Y-yani tam sayılmaz. İstihbaratçı olduğunu biliyoruz. Ama bize neden suikast düzenlesinki?

Behzat:Bizde onu anlamıyoruz. Neden siz? Ve kötü olan şuki biz bu adamı öldüremiyoruz.

Hızır Ali: Ben öldürürüm Behzat Abi. Sen merak etme.

Didem: Şaçmalama! Seni ömür boyu o Hapisten çıkaramayız. Kendini düşünmüyorsan arkanda bıraktıcağın Babanneni ve Aileni düşün!

Hızır Ali: Didem! Ben o adamı öldüreceğim ve hiç kimse bana engel olamaz!

Ilyas:Sakin olun. Sende hiç kimseyi öldürmüyorsun. Abimgil gelsin bir konuşalım sonra kim ölüyor kim kalıyor belli olur.

Hızır Ali: Amca!

Didem: Amca bizi biraz yanlız bıraka bilirimisiniz?

Ömür:Tamam. Hadi biz çıkalım.

Dışarıya çıkarlar.

Didem:Hızır Ali yanıma gelir'misin?

Hızır Ali: Neden?

Didem: Gel işte!

Hızır Ali Didem'in yatağına oturur. Didem Hızır Ali'nin kulağına fısıldar.

Didem: Cemal Kıran bizim bu işi yapıcağımızı nerden öğrenmiş olabilir?

Hızır Ali: Bilmiyorum ama Annemgile haber vermemiz gerek. Evde belki dinleme cihazı felan vardır.

Didem: Annen öğrenmiştir bile. Hızır Ali?

Hızır Ali: Efendim Didem!

Didem: O adamı öldürmüyeceksin! Eğer öldürürsen

Hızır Ali: Eğer öldürürsem ne?

Didem: Seni ben bile kurtaramam. Bu bir görev bunu unutma. Sen bir İstihbaratçısın ve duygularınla haraket edemezsin. Sen kafana göre adam öldüremezsin!

Hızır Ali: Didem ölebilirdin!Ölebilirdik!

Didem: Ama ölmedim! Ölmedik! Bana söz ver. Yapımıyacağına söz ver.

Hızır Ali: Veremem!

Hızır ve Haşmet aniden odaya girer.

Hızır: Konuşmanızı bölmedik değil'mi?

Hızır Ali: Konuşma zaten bitmişti.

Didem: Hızır Ali!

Hızır Ali kendi yatağına geçer.

Haşmet: Suikastı kimin düzenlediğini duydunuz. Neden yaptığını bilmiyoruz.

Hızır: Tek mantıklı sebep Özsoylardan dolayı bir suikast olması.

Hızır Ali: Sebebi fark etmez. Ben o adamı öldüreceğim.

Hızır: Hızır Ali! Böyle birşey yaparsan ne olacağının farkında'mısın?

Didem: Anlattım,Anlamıyor!

Hızır: Tamam Kızım sen kendini yorma ben onunla sonra tekrar konuşurum. Hızır Ali sen Karının yanında kal biz Fidanlığa geçiyoruz.

Hızır Ali: Yengem kalır. Zaten bugün taburcu oluyor. Evde devam edilecek tedaviye.

Hızır: Ozaman sende Karını eve götür!

Geçmişin izi (düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin