İlyas: Gençler hadi yemek hazır gelin! ( Bahçededir ve Hızdid ve Özalpı arıyordur) Nerdesiniz hadi gelin!
Göl
Didem:*Hızır Ali sesin geldiği tarafa döner. O sırada Didem Hızır Alinin boynunu tutup yanağından öper ve yüzerek kıyıya gider. Hızır Ali şaşkın bir şekilde kalır orda* Hadi Hızır Ali çabuk gel. Üşüyorum.Hızır Ali: *Kendine gelir ve Kıyıya yüzüp gölden çıkar.* Tam zamanıydı demi Amca çağırmanın. En güzel yerindeydim tam (kendi kendine sesizce mırıldanır)
Didem: Tam sırasıydı Sırık. Hadi gidelim yoksa ben donucam burda. *Hızır Ali Didem'e sarılır*
Hızır Ali: Şimdi ısıtırım ben seni
Didem: *Bir adım geri çekilir ve kendini Hızır Aliden kurtarır* Seni hala affetmediğimin farkındasın demi?
Hızır Ali: Evet farkındayım.
Didem: O zaman aramıza biraz mesafe koyalım.
İlyas gelir yanlarına.
İlyas: Bende sizi arıyordum. Hadi gelin yemek hazır. Sizin bu haliniz ne?
Didem: Göle düştük Enişte. Ben üşüyorum hadi içeriye geçelim.
İlyas: Bu halde anam sizi içeriye almaz. Evi ıslatırsınız diye.
Hızır Ali: Nereye gidelim Amca? Eve gidip üstümüzü değiştireceğiz.
İlyas: Tamam tamam. Hadi içeriye geçelim.
Çakırbeyli Evi:Salon
Hızır: Ana sen Didem'i neden o eve götürüyorsun?
Hayriye Ana: Sen nedenini çok iyi bileysin uşağım. Hem siz benim işime karışmayın.
Hızır: Hızır Aliyi zor durumda bırakmada ne yapıyorsan yap.
Didem,Ali ve İlyas salona gelir
Hayriye Ana: Sizin bu haliniz ne uşağım?
İlyas: Gölde yüzmüşler biraz Ana.
Ali: Yüzmedik düştük.
Didem: Biz müsaadenizle üstümüzü değiştirelim.
Hızır: Müsade sizin Kızım.
Yatak odası
Didem: Hep senin yüzünden rezil olduk Sırık.Hızır Ali: Benim ile alakası yok bu senin suçun. Sen götürdün beni oraya ve seni ayağan kayıp düştük Göle.
Didem: Neyse ne. Sonuç olarak rezil olduk. Hadi çabuk aşağa inelim.
Mutfak
Herkes kahkaha atıyordur.Ömür: Sen ciddi'misin İlyas? Gölemi düşmüşler?
İlyas: Evet. Tabi yanlış bir zamanda onları çağırdım ama olsun.
Ömür: Nasıl bir yanlış zaman İlyas?
İlyas: Yetişmesem Hızır Ali Kızın dudaklarına yapışıyordu.
Ömür: *Gözlerini çevirir ve kafasını sallar* Niye rahat bırakmıyorsun çocukları? Sanane onlardan
İlyas: istemeden böldüm zaten.
Didem ve Hızır Ali mutfağa gelir.
Özlem: Hoşgeldiniz Islak Kahramanlar.
Didem: Özleem!
Özlem: Tamam tamam kızma. Eee napiyoruz şimdi?
Didem: Yemek yiyip odalarımıza çekiliyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin izi (düzenleniyor)
RomanceYıllar önce Dostluğun yerini Hasımlık alan iki ailenin arasında yok olmuş masum bir aşk. 5 yıl sonra bir çatışmada karşılaşan iki aşık. Bu karşılaşma aşklarını yeniden doğuduracakmı yoksa tamamen bittirecekmi?